• Ik ontvang vaak de nieuwsbrief en het lijkt me eigenlijk wel leuk om er een keer in te komen met een verhaal/gedicht of iets anders. Maar hoe kan dat?

    I don't know en ik vraag het me ook af :Y).


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk dat je dat niet zelf kunt doen maar dat als je gewoon iets leuks hebt je erin komt.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dat vraag ik me ook af...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    failerd schreef:
    Ik denk dat je dat niet zelf kunt doen maar dat als je gewoon iets leuks hebt je erin komt.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ze kiezen je gewoon uit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Er is een topic ergens hier op Q, en daar kun je jezelf of iemand anders aanmelden om in de Nieuwsbrief te komen.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Arrow schreef:
    Er is een topic ergens hier op Q, en daar kun je jezelf of iemand anders aanmelden om in de Nieuwsbrief te komen.

    En er worden ook mensen willekeurig uitgekozen, die een goed verhaal hebben geschreven of een leuke foto in hun fotoboek hebben.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Arrow schreef:
    Er is een topic ergens hier op Q, en daar kun je jezelf of iemand anders aanmelden om in de Nieuwsbrief te komen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    De moderators die daarvoor aangesteld zijn kiezen creaties die ze er leuk voor vinden. Meestal zoek ik ervoor op het forum, dus ervoor reclame maken geeft je meer kans in mijn geval. ^-^
    Maar het moet sowieso ook geschikt zijn voor iedereen. Een haatstory over een artiest komt er natuurlijk niet in. ^^


    Let the Night embrace you

    ik denk dat de moderators kijken welke poll/story/quiz/enzo verder het populairste is en die komt dan in de nieuwsbrief van de week

    dus om er in te komen moet je zorgen dat je een originele poll story of quiz ofzo maakt dat heel veel mensen lokt om te kijken en dan kan je er misschien wel in komen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    Door je in dit topic op te geven. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tricia schreef:
    Ze kiezen je gewoon uit.

    Inderdaad =) en er is ook een topic ^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay