• Oké, een beste vriendin van mij wist dat ik fan was van Justin Bieber, en nou gaat ze ineens raar doen van; oh iek ben jij fan.:S


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Trek je er niets van aan. Is dat nou zo erg? ;x


    Me so good.

    raar..

    Ga dan met haar praten , en zeggen dat ze dat gewoon moet accepteren ofso..


    I love BTR and One Direction!

    Nou en? Je mag toch zelf weten waar je fan van bent ;)

    Ieder zo zijn eigen smaak!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn vriendinnen doen daar wel eens grappig mee, maar verder vinden ze het niet erg ofzo..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    xSnoepjex schreef:
    Trek je er niets van aan. Is dat nou zo erg? ;x

    Opzich wel, want ze maken me steeds belachelijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    een bff? ze zou dat normaal moeten accepteren
    als ze het niet accepteert praat dan is met haar als dat niet helpt gewoon doen alsof je het niet kan schelen wat ze zeggen


    Doe je niet anders voor om er bij te horen want dan ben je niet jezelf

    tss, dat vind ik ook niet fijn als mensen zo doen, als je echt een fan bent moeten ze dat maar accepteren, ieder zijn eigen smaak.


    Love? No. I prefer cats.

    Zeg dat je het vervelend vind. Gaat ze nog door, dan is ze geen goede vriendin.
    Iedereen mag namelijk leuk vinden wat hij of zij zelf leuk vindt.


    Felix

    mijn laura wéét dat ik nieber afschuwelijk vind, maar ik weet ook dat zij rammstein vreselijk vind :) ooit al gehoord van relativeren en er grappen van kunnen maken?


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Gwn es prate met haar & zegge dat als ze een echt e vriendin is ze jou aanvaard zoals je bent!

    Ik ken dat heeeel hard. Ik heb vriendinnen gehad die Tokio Hotel haatten, ik werd letterlijk áángevallen toen ik verkondigde dat ik ze leuk vond. Als ze jou stijl niet accepteert, dan is ze geen goede vriendin voor jou. Vriendschap mag nooit verpest worden door een verschil in smaak...


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.