• Het vreemde woud


    Er zijn de afgelopen maand al meerdere jongeren verdwenen. Zowel jongens als meisjes. In het begin had niemand er echt oog voor want de jongeren zijn ouder als 18 dus mogen doen en laten wat ze willen. Maar als er meer en meer verdwijningen plaats vonden begonnen mensen het verdacht te vinden. Ze begonnen te zoeken maar vonden niemand terug. Na tien dagen non stop te zoeken hadden ze het opgegeven en leken ze de jongeren wel vergeten te zijn.
    Wat ze niet wisten was dat elk van die jongeren in een woud terecht kwamen. Hoe ze daar kwamen ze hadden geen idee. Wat ze wel wisten was dat de enigste weg uit, door het woud was. Het woud had verschillende rare kenmerken. Zo kon het veranderen, soms dacht je dat je in een sprookjesachtige weide zat en de andere keer dacht je dat je eerder in eng kil bos zat. Maar waarom met welk opzet? Waarom waren hun uitgekozen om door dit bos te gaan? Wel dat was er niet. Ze waren willekeurige jongeren die uit gekozen waren om deze opdracht te voltooien. Zo konden ze met vriendschap en samen werken er alleen maar uit. Het woud was een soort doolhof dat kon blijven duren. Ze moesten leren samenwerken. Vriendschap, liefde, haat alles is mogelijk in dit woud.

    Omgeving




    Lijkt dit wat?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Er is al bijna 32 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    Uh ja? Ik vind dit een beloftevol plot, zou zeker meedoen moest je het openen!
    Extra ideetje; misschien dat je er "wezens" moet instoppen waarvoor we ons moeten weren, en dat de mensen die "wezens" kunnen spelen?

    Anyway, besluit je toch om het te openen, krijg ik dan een seintje? (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Nou t klink leuk hoor, al je het gaat doen hoor k t graag. Ziet er tof uit! :)


    What do I stand for? What do I stand for? Most the nights... I don't no!

    Klinkt erg tof eigenlijk! Als je doorgaat met dit, geef me een seintje :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Klinkt leuk!


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    MrsNobody schreef:
    Er is al bijna 32 dagen niet in dit topic gepost. Bedenk goed of het nuttig is dit topic omhoog te schoppen!

    Uh ja? Ik vind dit een beloftevol plot, zou zeker meedoen moest je het openen!
    Extra ideetje; misschien dat je er "wezens" moet instoppen waarvoor we ons moeten weren, en dat de mensen die "wezens" kunnen spelen?

    Anyway, besluit je toch om het te openen, krijg ik dan een seintje? (;

    Ik vind dat ideetje van wezens erin er leuk bij geeft die extra spanning.
    WIl je mij ook een seintje geven als je hem opent?


    The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye • Onism • Astrophe • Alazia

    Wanneer ga je beginnen?


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Ik ga er deze week werk van maken. Het was nog al een enge dag vandaag..


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Vroeg me af. Als rpg gemaakt? :)


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.