• Vier voetbalvrouwen
    ieder apart
    gaan met hun man mee naar het wk
    daar ontmoeten ze vier andere voetbalvrouwen
    die het wél met elkaar kunnen vinden
    de buiterlandse voetbalvrouwen dagen de vier uit
    het zijn niet zulke aardige uitdagingen
    en al snel loopt het uit tot een gevecht
    zowel bij tegen de buiterlandse vrouwen als onderling tussen de vier
    ze kunnen twee dingen doen ; óf elkaar afschieten en voor zichzelf gaan spelen óf hun trots opzij zetten en de handen in elkaar zetten

    (voetbalvrouw 1) is de meest ' simpele' voetbalvrouw van de vier.Ze is wat aan de domme kant en ze spreekt vaak grove woorden uit.(voetbalvrouw 2) kon vroeger nooit wat goed doen voor haar ouders.Daarm is ze nu een pittige tante met een kleine verslaving voor de media.(voetbalvrouw 3) is een rustig meisje dat vaak beslissingen neemt voor haar zelf en in haar eentje.Ze wilt niet graag contact met de buitenwereld buiten haar familie,vriend en vrienden om.(voetbalvrouw 4) is de drukste van de vier en is vaak met meerdere dingen tegelijk bezig.Ze doet aan liefdadigheidswerk en spoort de andere steeds aan om ook iets goeds te doen.


    Wat heb ik nodig:

    Rol:
    Naam:
    Tussennaam/2de naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd(moet rond de leeftijd van je voetballer zijn):
    Nationaliteit(Voor nederlandse VV moet sowieso half nederlands zijn):
    Karakter(Voor VV moet je wel de punten van dat karakter er in hebben+uitgebreid):
    Uiterlijk(Foto+Tekstje hoe ze er uitziet):
    Voetballer:
    Getrouwd/Verloofd/Relatie :



    De rollen :
    Voetbalvrouw 1 : Bezet @ mikechang
    Voetbalvrouw 2 : Bezet @ Saffier
    Voetbalvrouw 3 :
    Voetbalvrouw 4 :
    Voetbalvrouw buitenland 1 :
    Voetbalvrouw buitenland 2 : Bezet @ CxFabregas
    Voetbalvrouw buitenland 3 : Bezet @ Francesc
    Voetbalvrouw buitenland 4 :
    Zelf bedenken :

    Welke voetballers mogen?

    Voor de nederlandse voetbalvrouwen alleen maar de jongens/voetballers uit het nederlands elftal/nederlandse clubs.
    Voor de buitenlandse voetbalvrouwen alle voetballers behalve die uit nederland.


    Deze voetballers zijn bezet :

    Gregory van der Wiel
    Wesley Sneijder
    (Fran)Cesc fabregas
    Gerard pique

    xxx

    ps.Ik was voetbalvrouw 4(nederlandse) vergeten er bij te zetten,faal ;p
    pss.Ik zie dat de meeste die buitenlandse VV doen,hun karakter beschrijven als de nederlandse VV beschrijven.Zoals Nederlandse VV 2 ofzo,maar je mag gwn als je de buitenlandse VV doet een geheel eigen persoon maken,behalve als je de nederlandse VV doet.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 10:31 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Is voetbalvrouw buitenland, buiten Nederland ofwat? Want ik begrijp het niet echt zo.. =$


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Is voetbalvrouw buitenland, buiten Nederland ofwat? Want ik begrijp het niet echt zo.. =$


    ghehe voetbalvrouw buitenland is dus een voetbalvrouw uit bijv. Spanje,Frankrijk enz x3


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Okay, mag ik dan voetbalvrouw 4 invullen?


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    MOCMOC schreef:
    Okay, mag ik dan voetbalvrouw 4 invullen?


    ja hoor ofcourse


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Buitenlandse voetbalvrouw 2
    Naam: Luena
    Tussennaam/2de naam: Catalina
    Bijnaam: Lueen
    Achternaam: Fuentes
    Leeftijd: tweeëntwintig jaar
    Nationaliteit: Spaaans ( Geboren in Catalonië )
    Karakter:Luena kon vroeger nooit wat goed doen voor haar ouders.Daarm is ze nu een pittige tante met een kleine verslaving voor de media. Luena kan het wel altijd goed vinden met de andere voetbalvrouwen. Ze kan met die meiden goed over dingen praten, waar ze met Gerard minder goed over kan praten, zoals echte meiden dingen. Luena kan slecht tegen mensen die kritiek leveren op FC Barcelona of Gerard.
    Uiterlijk: Luena heeft prachtig glinsterende goudbruine ogen die ze accentueert met wat mascara en oogpotlood. Luena heeft mooie volle lippen waardoor ze er vriendelijk uit ziet. Ze heeft lange, golvende donkerbruine haren. Luena heeft een mooi slank figuur met lange benen. Ze heeft een licht bruine huid. Door haar uiterlijk ziet ze er als een rasechte Spaanse. Ze draagt graag strakke broeken met daarop een leuk shirtje. 'S avond als ze thuis is met Gerard loopt ze het liefst in een trainingsbroek en een oversized shirt van hem rond.
    Voetballer:Gerard Piqué Bernabau. Hij is voetballer bij FC Barcelona en de Spaanse selectie.
    Getrouwd/Verloofd/Relatie :Verloofd. Luena en Gerard zijn al samen sinds hun jeugd. Gerard speelde bij Barcelona waar Luena haar vader assisent trainer was. Ze ging vaak mee naar wedstrijden en van het één kwam het ander. Tijdens hun 1e ontmoeting waren ze opslag verliefd. Luena zit altijd als een echte supporter op de tribune en steunt Gerard hiermee heel erg. Als Gerard een keer niet lekker in zijn vel zit na een wedstrijd kan ze daar heel goed mee omgaan. Iets wat Gerard heel erg op prijs stelt. Nu zijn we 7 jaar laten en zijn Gerard en Luena nog steeds samen. Gerard heeft haar ten huwelijk gevraagd na de gewonnen WK Finale afgelopen zomer. Ze dragen allebei een ketting om hun nek met een hartje en daarin elkaars naam. Ook heeft Luena de naam Gerard en de datum dat ze iets kregen op haar pols getatoeërd staan.

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 9:28 ]


    ~

    Ik ga Cescy invullen! <3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rol: Nederlandse voetbalvrouw 2
    Naam: Kim
    Tussennaam/2de naam: Marie
    Bijnaam: Kimmie
    Achternaam: Broodsma
    Leeftijd: 24 jaar
    Nationaliteit: Nederlandse
    Karakter: Ja, een pittige tante is Kim absoluut. Ze heeft voordat mensen uitgesproken zijn, al lang en breed haar mening en tegenwoord klaar. Ze is brutaal en snauwt vaak mensen af, en dat terwijl ze het vaak niet zo bedoelt maar het is er al uit voordat ze het zich realiseert. Kim maakt wel graag nieuwe vrienden, maar vaak verloopt dat moeizaam door haar brutale gedrag. Ze zegt precies wat ze denkt en controleert nooit of ze daar iemand mee kan kwetsen. Ze lief voor de mensen die haar echt dierbaar zijn, maar dat zijn er niet veel. Kim word snel agressief en dan is ze niet meer tegen te houden. Ze is erg koppig en gaat altijd tegen de mening van andere in.
    Uiterlijk: Een mooie meid is Kim zeker. Ondanks haar prachtige schoonheid, valt ze niet vaak op bij mensen. Kim heeft lang, steil lichtbruin haar met bijpassende goudbruine ogen. Kim heeft een blanke huid, maar in de zomer is die snel gebruind door de zon. Kim is een lange meid, wat komt doordat vooral haar benen erg lang en dun zijn. Kim heeft een slank tot mager postuur. Ze heeft volle zalmroze lippen die vaak in een verlegen glimlach staan. Haar kleding is meestal sportief, maar met speciale gelegenheden kleed ze zich ook vaak netjes.
    Voetballer: Wesley Sneijder
    Getrouwd/Verloofd/Relatie: Een relatie die nog maar erg kort is, daarom kunnen ze niet van elkaar afblijven. Ze houden zielsveel van elkaar.

    Het lijkt me erg leuk, ik zou dus echt graag de rol willen (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 17:43 ]

    xFabregas schreef:
    Ik wil buitenlandse voetbalvrouw 3 en dan voetballer Cesc Fabregas van Spanje:D Vul straks verder in;)


    oki isgoed,ik wacht hahah


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Buitenlandse Voetbalvrouw 3.
    Naam: Elissa.
    Tussennaam/2de naam: Sia Annabelle.
    Bijnaam: Lis, Belle.
    Achternaam: Dos Santos.
    Leeftijd: Twintig.
    Nationaliteit: Catalaans.
    Karakter: Elissa is een lieve en vrolijke jonge vrouw. Ze kan met bijna iedereen opschieten en is soms een echte prater. Ze heeft droge humor en weet overal een grapje achter te vinden. Ze kan altijd goed meepraten met de rest van de voetbalvrouwen en is soms ook weer een beetje verlegen naar nieuwe mensen. Elissa uit graag haar gevoelens, en kropt bijna nooit iets op. Ze kan goed overweg met Cesc' jongere zusje, Carlota, en ook met zijn ouders. Ze zingt altijd vrolijk het Arsenal lied mee met andere Gunners en ze geniet elke dag, elke seconde, met plezier van het leven.
    Uiterlijk: Elissa heeft mooie donkere bruine haren, en opvallende bruine ogen. Ze heeft een klein moederplekje op haar wang, en een tattoo op haar onder arm van een kat. Ze heeft een slank postuur en is zo'n 1 meter 65 lang. Elissa houd van leuke zomerse jurkjes, en ze is een trendsetter. Ze vind het namelijk stoer staan als ze zwarte pumps draagt, met voetbal sokken en een mooi geruit rokje er boven met een zwart hemdje. Elissa is al meerdere malen gevraagd voor fotoshoots. Elissa heeft ook altijd make up op. Ze gaat ook nooit het huis uit zonder make up, behalve 's Weekends als Cesc vrij is en ze samen gaan bankhangen met een filmpje en een pizza.
    Voetballer: Francesc Fàbregas, of terwijl Cesc Fàbregas. Aanvoerder en middenvelder bij Arsenal FC en het Spaanse nationale elftal.
    Getrouwd/Verloofd/Relatie : Elissa leerde Cesc kennen op de catwalk toen Cesc ook een keer was gevraagd. Ze liepen naast elkaar en moesten allebei lachen. Sinds dien zijn ze gaan daten, en woont Elissa nu al een maand samen met Cesc. Ze zijn nu precies drie jaar samen en ze hebben het erover om op hun 24/25e te gaan trouwen omdat ze gewoon al weten dat ze hartstikke smoor zijn. Elissa heeft een ketting van Cesc gekregen met een vlinder en een C er door, dat staat voor Cesc, en Elissa gaf Cesc een brede mannenring die hij kon dragen als symbool van hun bijzondere band met elkaar.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:39 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Is het goed zo?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    Is het goed zo?


    jahoor,maar je wou buitenlandse VV toch?


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol:buitenlandse voetbalvrouw 2
    Naam: Vania
    Tussennaam/2de naam: Isabel
    Bijnaam: Van, Vanille
    Achternaam: Ronaldo
    Leeftijd: 24 jaar
    Nationaliteit:half Russisch, half Duits
    Karakter: Vania heeft veel aandacht nodig. Ze is model en actrice met een media verslaving. Ze is heel sociaal en heeft veel vriendinnen. Maar ze kan ook heel arrogant en kattig uit de hoek komen. Als je haar beter leert kennen weet je dat ze vroeger heel eenzaam was. Ze vindt het moeilijk om dingen te delen met anderen en ze heeft altijd haar woordje klaar. Iedereen mag haar mening weten. Ze is niet asociaal. Als je haar iets vraagt doet ze dat meteen voor je. Het maakt dan ook eigenlijk niet uit wat ja aan haar vraagt. Ze heeft soms moeite met het verleden van haar vriend. Vania is gek op flirten en doet dan ook eigenlijk niet anders.
    Uiterlijk: Vania heeft halflange blonde haren. Ze heeft donkere ogen. Ze is echt een mooi meisje. Ze heeft een mooie blanke huid en wordt niet snel bruin. Ze vind dat soms wel jammer maar ze kan er mee leven. Ze is lang en dun. Ze heeft prachtige vrouwelijke vormen.
    Voetballer:Cristiano Ronaldo
    Getrouwd/Verloofd/Relatie :Ze zijn net 2 maanden getrouwd. Ze hebben hun huwelijk groots aangepakt met alles erop en eraan. Ze zijn nu 2 jaar samen.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2011 - 19:37 ]


    You don't know what you got until is gone

    mikechang schreef:
    (...)

    jahoor,maar je wou buitenlandse VV toch?


    Ja dat snapte ik dus niet zo goed ;p Moet ik het ff aanpassen?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Penelope schreef:
    (...)

    Ja dat snapte ik dus niet zo goed ;p Moet ik het ff aanpassen?

    haha nee maar ik raakte beetje verward.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    mikechang schreef:
    (...)
    haha nee maar ik raakte beetje verward.


    Moet ik dan wel of niet buitenlands doen? ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus