• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    ImAwesome schreef:
    (...)

    God houd van ons allebei

    Wat dacht je van mij? Ik heb de datum geprikt en ben het hele meeting plan begonnen!
    God en ik zullen ooit trouwen (krul) -Doet nonnen pakje aan-

    Nog 2 dagen
    OMGOMGOMG Ik heb er zoooo zin in :'D

    Sevda klink dit een beetje geloofwaardig:
    'ik moet vroeg bij Sevda staan want haar moeder wilt me ontmoeten maar die moet al om half 10 werken.'


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    Sevda klink dit een beetje geloofwaardig:
    'ik moet vroeg bij Sevda staan want haar moeder wilt me ontmoeten maar die moet al om half 10 werken.'

    'Er is een Meeting in Eindhoven en daar wil ik graag heen, maar Sevda stelde voor om van te voren even bij ahar te gaan klooien want die moeder wil mij ook even zien, zodat ze zeker weet dat ze me kan vertrouwen omdat Sevda in het verleden van die minder leuke vrienden heeft gehad ( echt waar D: ) en ze er zeker van wilt zijn dat dit niet nog een keer gebeurt. We moeten om 12 uur op de meeting zijn omdat ze me heeft gevraagt samen emt haar iedereen op te vangen. Hoe laat ik thuis ben is nog niet duidelijk, omdat we niet weten hoe laat de meesten naar huis gaan. Ik ben zeker vóór het donker thuis.'

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:35 ]

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    'Er is een Meeting in Eindhoven en daar wil ik graag heen, maar Sevda stelde voor om van te voren even bij ahar te gaan klooien want die moeder wil mij ook even zien, zodat ze zeker weet dat ze me kan vertrouwen omdat Sevda in het verleden van die minder leuke vrienden heeft gehad ( echt waar D: ) en ze er zeker van wilt zijn dat dit niet nog een keer gebeurt. We moeten om 12 uur op de meeting zijn omdat ze me heeft gevraagt samen emt haar iedereen op te vangen. Hoe laat ik thuis ben is nog niet duidelijk, omdat we niet weten hoe laat de meesten naar huis gaan. Ik ben zeker vóór het donker thuis.'


    1 probleem. ik mag niet zomaar met de trein naar Eindhoven


    "Ignite, my love. Ignite."

    ImAwesome schreef:
    (...)

    1 probleem. ik mag niet zomaar met de trein naar Eindhoven

    B-U-S

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    B-U-S


    Dat mag ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Iets te ver voor mij..

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Dat mag ook niet.

    Dan ben je gewoon bij mij : D

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Dan ben je gewoon bij mij : D

    Dan is mijn smoes toch nog het beste:Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oeeeh nog 2 dagen.. ik heb eigelijk ook schoenen nodig -aa- haha


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mensen ik zeg het wel even, ik heb maar 3 euro :'D


    "Ignite, my love. Ignite."

    Usually schreef:
    Oeeeh nog 2 dagen.. ik heb eigelijk ook schoenen nodig -aa- haha

    Gaan we met zn allen voor schoenen kijken, ben jij net zo'n drama als ik? :'D

    MarleentjeJR schreef:
    (...)
    Gaan we met zn allen voor schoenen kijken, ben jij net zo'n drama als ik? :'D

    Anders ik wel. Ik kan nooit kiezen en niets is ooit goed x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Anders ik wel. Ik kan nooit kiezen en niets is ooit goed x'D

    ken ik ook! xD kunnen we elkaar allemaal helpen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)