• Na veel gezeur en dergelijke, besloten, Scandal aka Erica, de Belg, Laime aka Chiara, de Belg en ik, Sevda, de Nederlander een meeting in Belgie, Antwerpen te organiseren!

    -9 April, werd het meest gestemd, mocht je op die dag écht niet kunnen, laat dat dan even weten, misschien kunnen we wat regelen.
    -Vanaf 1 uur staan Erica, Chiara, Sarita en ik jullie op te wachten bij Starbucks, rond half 2 begint de meeting officieel, of we eerste nog wat drinken, of meteen het centrum in gaan, is nog onbekend.
    -Om 5 uur is het eigenlijk afgelopen, maar als er een grote groep is die door wil, brengen we de rest even naar het station om uit te zwaaien, en gaat de groep van de mensen die door willen, terug naar het centrum om door te feesten.
    -Afspreekpunt, Antwerpen Centraal, Starbucks
    -Ik organiseer met Chiara en Erica.
    -Het wordt gewoon awesome, niet awesome genoeg, geld terug


    Wie wilt er mee?

    Mensen die kunnen/willen:
    -ILoveNynk
    -Dreamwalker -Misschien-
    -Springfield
    -Laime
    -Serophina
    -Cayenne
    -Reyon -Misschien-
    -Grizzly
    -MissBlackx3
    -Scandal
    -Marshmellow -Misschien-
    -DezzNuts -Misschien-
    -Cloudburst -Misschien-
    -CandyFace
    -Tricia
    -Sid -Misschien-

    Ideeën altijd welkom.
    Vragen gewoon stellen, ik bijt niet, toch? :Y)

    Nog 2 dagen!
    Er kunnen nogsteeds mensen mee _O_


    Zouden de Nederlanders mij hun telefoon nummer willen geven? En de Belgen hun nummers aan Erica aka Scanal of Chiara aka Laime?
    Dat scheelt beltegoed/abonnements kosten, en mocht je je bus missen of je trein heeft vertraging, kunnen we elkaar bereiken, en eventuweel zorgen dat we elkaar op een bepaalt punt ontmoeten zodat jullie deze geweldige meeting niet hoeven te missen.
    Het is niet verplicht, natuurlijk, maar het zou wel handig zij, ook als we elkaar kwijt raken ofzo.

    xx Erica&Chiara&Sevda, Antwerpen-Meeting-Organiseerders!

    [ bericht aangepast op 7 april 2011 - 17:28 ]

    Laime schreef:
    Mijn vriendin wilt maybe ook mee komen -àà-, ze zat ook op Q maar nu niet meer xd

    Mag ik haar naampje, dan zet ik haar er alsnog bij :Y)

    Ik kan niet op 9 april waarschijnlijk ;((
    -ik ben trouwens Mahogany -


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Nog 2 weekjes slapen _O_

    MarleentjeJR schreef:
    Nog 2 weekjes slapen _O_

    8 dagen nu. x)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    GRRRR, echt stom dat ik niet kan komen ><


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Mensen, ik ben bang dat ik zelf niet kan komen en dat Chiara en Erica het over moeten nemen D:
    1 April (puh)

    [ bericht aangepast op 2 april 2011 - 13:45 ]

    Jammer genoeg kan ik niet!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Only 6 days left _O_
    Zijn er btw nog last-minute boekers die mee willen naar het Antwerpen Quizlet Meeting Gebeure? _O_

    Omdat ik dus totáál geen zin hem op ketting PB te sturen:
    Willem julla AUB jullie nummertjes per PB naar Chiara, Erica of mij sturen, dan krijgen jullie die van ons ook. Voor het geval dat je trein vertraging heeft, je je bus hebt gemist, etc dat je niet door die kleine ongelukjes deze Meeting moet missen _O_

    Chapstick > Springfield.
    Just so you know. :3


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik weet nog altijd niet zeker of ik mee mag. ):


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    Ik weet nog altijd niet zeker of ik mee mag. ):

    Kom maar gewoon. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    nee sorry


    I love you Irem

    Only 5 more days _O_

    Ik kan gaan :)
    Dus die "misschien" mag achter mijn nickname weg :)
    Vraag me wel af of er nog mensen zijn die afstappen aan Roosevelt :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.