• Ja mijn verslag^^

    Toen we aan kwamen stond de zaal al helemaal vol maar wij duwden ons voorzichtig door de mensen heen. Uiteindelijk stonden we op een van de traptreden. De band LostAlone was al een nummer aan het spelen. Na 15 minuten kwamen we erachter dat het niet MCR was, ik had al een vermoeden. -FAIL
    Toen ze klaar waren kwam MCR op. ze begonnen met NaNaNa. Het was zo awesome ik zong bijna alle nummers mee. Toen ze het nummer Mama gingen spelen begon iedereen keihard te gillen net zoals bij The black parade en Teenagers. Tussendoor wat gedronken en foto's gemaakt.
    En bij afloop een shirt gekocht^^
    Ik heb geen zin meer om te typen. Maar het was gewoon F$#%ing AWESOME!


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Jaloers (': ik zou in September gaan maar volgens hun myspace is het al uitverkocht.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik stond helemaal vooraan tegen het hek aan! Het concert was zo geweldig c:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik had ook willen gaan, maar was het helemaal vergeten X:
    Het was best grappig dat er kei veel mensen na dat concert naar de Extase toe gingen, stond helemaal vol met niet-Tilburgse MCR fans :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik was 30 oktober naar MCR geweest. Ookal ben ik helemaal geen fan meer, het was wel kicken.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ik was ook al in Amsterdam geweest met mijn vader XD
    Maar deze keer was zoveel leuker omdat je nu écht die nummers mee kon zingen (in Amsterdam was het nieuwe album nog niet eens uit). Ik had echt de beste plek OOIT. Ik ben nogal klein, maar ik heb door mijn plek echt alles van het begin tot het eind perfect kunnen zien ;D


    Caution first, always.