• Geen idee onder welk subforum dit moet.

    Ik zie van die echte mooie trailers van sommige verhalen op Q.
    Nu vraag ik me af: met welk programma, converter of wat dan ook haal je de bepaalde scènes van een film eruit om dat vervolgens in jouw trailer te plakken?
    Ik heb op Google al rondgekeken en geen één trekt op iets.

    Hopelijk snap je het, mijn uitleg is nogal ingewikkeld.

    Alvast bedankt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Uhm .., ik denk niet dat ik je kan helpen. Sorry ...


    Life is full of fake people

    Zelf download ik gewoon een film via een torrent met BitTorrent of haal een videoclip van YouTube met Free Studio Manager; allebei gratis te downloaden.
    Vervolgens gebruik ik Windows Movie Maker 6.0 voor Windows Vista; daar heb ik helaas geen download link meer van.
    Met Windows Movie Maker kun je dan zelf knippen en plakken, heel gemakkelijk.
    Was dit wat je bedoelde?


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Kerslake schreef:
    Zelf download ik gewoon een film via een torrent met BitTorrent of haal een videoclip van YouTube met Free Studio Manager; allebei gratis te downloaden.
    Vervolgens gebruik ik Windows Movie Maker 6.0 voor Windows Vista; daar heb ik helaas geen download link meer van.
    Met Windows Movie Maker kun je dan zelf knippen en plakken, heel gemakkelijk.
    Was dit wat je bedoelde?

    Ja ja, dat is wat ik bedoel!
    Met torrents ofzoiets heb ik geen verstand van, maar dat met Free Studio Manager zal ik eens kunnen proberen.

    Bedankt!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shirlinson schreef:
    (...)
    Ja ja, dat is wat ik bedoel!
    Met torrents ofzoiets heb ik geen verstand van, maar dat met Free Studio Manager zal ik eens kunnen proberen.

    Bedankt!

    Dat met die torrents is echt heel gemakkelijk.
    Typ bij Google gewoon de naam van de film in met daarachter "torrent".
    Vervolgens krijg je een hele lijst met allerlei torrent-sites en kies je er gewoon één uit!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Soms download ik trailers vanaf youtube met zo'n website op internet, en dan gebruik ik gewoon Windows Movie Maker om de boel mooi te maken.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.