• Is het jullie ooit opgevallen dat er heel veel mensen met het grootste gemak een leugen kunnen vertellen?
    Gewoon glashard en dan niet over iets kleins.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ja, erg herkenbaar.

    Ja, dat is me zeer zeker opgevallen bij sommige vrienden. Sucks, y'know.


    You move me ......... Kurt

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Deviant schreef:
    Ja, dat is me zeer zeker opgevallen bij sommige vrienden. Sucks, y'know.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Soms wel.
    Ik kan dus echt niet liegen, heel soms, over iets kleins, als ik stiekem 2 snoepjes heb gepakt vanplaats 1 (krul) van die kleine dingen.
    een vriendin heeft ook wel eens gelogen, gelukkig doet ze dat niet meer, behalve leugentjes voor eigen bestwil, doe ik ook wel, zie voorbeeld van snoepjes ;'D

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:24 ]

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn vriendin wel. Die zit me om de haverklap van alles wijs te maken, terwijl ik als ik alleen nog maar nadenk over een grap keihard begin te lachen.

    Maar mijn vriendin gebruikt het wel niet om te liegen. Denk ik, want dat weet je natuurlijk nooit. Maar van haar ben ik er vrij zeker van.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    RESURGAM schreef:
    Mijn vriendin wel. Die zit me om de haverklap van alles wijs te maken, terwijl ik als ik alleen nog maar nadenk over een grap keihard begin te lachen.

    Maar mijn vriendin gebruikt het wel niet om te liegen. Denk ik, want dat weet je natuurlijk nooit. Maar van haar ben ik er vrij zeker van.

    mijn vriendin is ook zo iemand die me altijd van alles wijs maakt, maar dan wel voor de grap!

    en ja, dat is me al opgevallen


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Titel verandert naar Leugens, de titel moet met het topic te maken hebben.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Helemaal mee eens, het is echt niet te geloven hoe erg sommigen liegen afentoe.


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    ik ken het maar al te goed , en dat van men eigen vriendje (:

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 21:28 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja, erg herkenbaar..


    Yume ga chikara

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Herkenbaar


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.

    Mwah, nee. Niet zo herkenbaar voor mij. Ik hou het meestal gewoon eerlijk en dat doen mijn vrienden ook. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.