• Is het jullie ooit opgevallen dat er heel veel mensen met het grootste gemak een leugen kunnen vertellen?
    Gewoon glashard en dan niet over iets kleins.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    Hope goes lost but never dies.

    Deviant schreef:
    Ja, dat is me zeer zeker opgevallen bij sommige vrienden. Sucks, y'know.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zal eerlijk zijn en zeggen dat ik zelf ook vaak genoeg lieg, maar voor het grootste deel niet tegen mijn vrienden. Eerder tegen m'n ouders of tegen mezelf..

    Oh ik zie net pas dat er staat in de post 'en niet over iets kleins', ik kan me van mezelf niets echt 'groots' herinneren waar ik over gelogen zou moeten hebben..

    [ bericht aangepast op 28 feb 2011 - 23:15 ]


    It ain't broke, so don't fix it.

    sommige mensen zijn daar gwn goed in


    i have a busy life

    Doe ik soms ook...

    Maar meestal alleen voor kleine dingen, of tegen mensen die ik niet mag/vertrouw.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik kan niet liegen op de een of andere manier. Mensen kunnen dat altijd aan mij merken, dus doe ik het ook maar niet. Liever eerlijk zijn dan betrapt worden op liegen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Vreselijk vind ik dat persoonlijk!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Liegen doe je meestal voor eigen bestwil, maar elke leugen zal ooit uitkomen.
    Veel mensen in mijn omgeving liegen over van alles en nogwat. Maar ik moet toegeven, ik ben zelf ook een pro-leugenaar.


    I solemnly swear that I am up to no good.

    ik voel me aangesproken:X

    Maar ik ben master in liegen(nerd) maar soms lieg ik express nepxD


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Tja... Ik voel me niet echt aangesproken, maar tegen leraren lieg ik vaak wel, smoesjes omdat ik me huiswerk niet heb gedaan(baby)
    Maar verder lieg ik ook niet, iig niet tegen vriendinnen.
    Wel weet ik van mezelf dat ik ontzettend kan overdrijven:X


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik moet toegeven dat ik ook wel lieg, maar meer als ik eens wat snoep heb gepakt dat niet mocht ofzo. Meer ook niet. En ik moet eerlijk zeggen dat het me niet zo is opgevallen dat anderen dat anders doen.


    To live would be an awfully big adventure

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    We accept the love we think we deserve.

    Tja zo is de mens nu eenmaal.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Abruzzi schreef:
    Ja, erg herkenbaar.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.