• heej ppl

    zijn er lieve mensjes die mijn series willen maken??
    de ene heet ''Your Dreams, Your Life (TH)''
    Hij gaat over een meisje dat TH fan is. Er komt een nieuwe jongen bij haar in de klas waar ze ongemerkt verliefd op wordt. Wil je meer weten? Dan moet je hem maar maken.
    De andere heet ''I Hate Myself For What I Am''
    Die gaat over een vampies/weerwolf/heks/mens die op vamps jaagt. Dit is geen TH story maar pure fantasy.

    Zijn er lieverds bij die ze gaan maken???
    Er zijn nog niet veel delen maar ze zijn wel erg lang:)xD

    alvast bedankt en luf jou allemaal(H)(K)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh ja, vergeten, Willen jullie ook mijn stand alone's maken. Ik heb er momenteel nog maar 1 in staan maar er volgen nog meer.
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    zijn er geen lieve ppltjes die even een reactie achter laten en mijn quizekes maken?(huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Goedemiddag allemaal!!!
    zijn er nog mensjes online op het forum???
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ja ik ben online op het forum en ik ga even een SA van u maken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    thnx!!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.