• Ik moet een formulier invullen, omdat ik word opgenomen in een revalidatie kliniek (ik heb CVS). Mijn ouders, mijn mentor en ik moeten allemaal apart een formulier invullen en één zo'n vraag is echt ernstig. Mijn mentor moet invullen of ik te veel aan seks denk! Dat vraag je toch niet aan een mentor o.o
    Euh, en mijn ouders xd.
    Maar goed, hebben jullie ooit wel eens stomme vragen of genante vragen moeten invullen/beantwoorden?


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Haha, ook hele stomme vragen ja. Ik kan er zo alleen even niet opkomen.. Mag ik trouwens vragen wat CVS is?x;


    everything, in time

    Ja, in de brugklas moesten we een of ander formulier invullen over zwanger zijn en geslachtsgemeenschap. Ook moest je invullen of je ongesteld was en dat soort vragen. Het mocht anoniem, maar de lerares had die van mij afgepakt omdat ik niet opllette en voor de klas voorgelezen als voorbeeld wat je zou kunnen invullen - niet leuk.


    Me so good.

    Pf, hoe moet je mentor dat nou weten? x'D
    En ik heb vast wel eens van dat soort vragen gehad, maar ik weet er nu even geen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Progeny schreef:
    Haha, ook hele stomme vragen ja. Ik kan er zo alleen even niet opkomen.. Mag ik trouwens vragen wat CVS is?x;


    Het chronische vermoeidheidssyndroom ^^

    Square schreef:
    Pf, hoe moet je mentor dat nou weten? x'D
    En ik heb vast wel eens van dat soort vragen gehad, maar ik weet er nu even geen.


    Dat vroeg ik mezelf dus ook echt af :|


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Waarom moet je daarvoor naar een revaldidatie dinges?

    1602011 schreef:
    Waarom moet je daarvoor naar een revaldidatie dinges?


    Omdat ik chronisch vermoeid ben en door strenge therapie kan ik mijn accu weer opladen. Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen haha, maar ze kunnen me daar in ieder geval helpen!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Morgaine schreef:
    (...)

    Omdat ik chronisch vermoeid ben en door strenge therapie kan ik mijn accu weer opladen. Ik weet niet goed hoe ik dat moet uitleggen haha, maar ze kunnen me daar in ieder geval helpen!


    Huuh, therapie is echt klote. Nou fijn dat je geholpen kan worden :3