• He mede Q'ers

    Ik ben een chronische uitstellen. Een chronische uitstellen die van tekenen houdt. Ik ben momenteel bezig met een project voor kunstbende, maar daarna is mijn planning leeg. En ik zou graag willen dat jullie mijn volgende project bedenken. Wil je altijd al een portet gewild van jou en Harry samen, of een tekening van je moeder. Stel je idee voor (grote, kleur, materiaal, verf), liefst met wat plaatjes, ik kies over 2/3 weken het idee wat mij het beste uit te voeren lijkt. Ik maak met jou samen een deadline en ik bedenk wel een manier om hem naar je op te sturen, als je dat leuk/goed vindt.

    Link naar mijn deviant account voor wat tekening/schilderijen

    Met vriendelijk groet,

    Fenna


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Upje ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zou wel tof zijn om een portret te hebben van The Script en mij :p
    De materiaal keuze enzo zou ik aan jou overlaten omdat ik daar nu eenmaal helemaal geen verstand van heb :D
    Als je mij kiest laat maar iets weten dan stuur ik wat foto's door :)
    xx


    A reader lives a thousand lives

    Oehh ik zie dat je een portret van Hubrecht hebt getekend! Leeukk! ^^


    Inspiration can hit you any time

    Ik vind echt dat je heel goed paarden en schaduwen kan maken wejo! o.o

    Tip? Oefen wat meer op de verhoudingen/afstanden/vormen van een gezicht


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oké ik zoek eigenlijk nog groot project voor de zomervakantie.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Neen?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik heb echt geen flauw idee, sorry. ;3
    Wauw. Jij kan echt prachtig tekenen.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2013 - 16:45 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Ik heb echt geen flauw idee, sorry. ;3
    Wauw. Jij kan echt prachtig tekenen.


    Dankje!


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als ik jou was - ik moet het namelijk doen vanwege m'n opleiding, een online portfolio maken - zou ik even een kijkje nemen op Behance.net (:
    Kun je heel makkelijk je online portfolio maken & mensen kunnen het 'liken' etc.

    Anyways, je hebt echt talent!


    To infinity and beyond •

    Misschien heb ik wel een leuk idee? Ik ben een groot PotterHead, en wil graag voor op mijn deur een spreuk hebben van Harry Potter. Het maakt niet echt uit welke, en het liefst met daar om heen allerlij dingen die met HP te maken heeft. Zoals een toverstok, een Snaai, zijn bril. Enz.
    Ik hoop dat het een leuk idee is (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    AMahone schreef:
    Misschien heb ik wel een leuk idee? Ik ben een groot PotterHead, en wil graag voor op mijn deur een spreuk hebben van Harry Potter. Het maakt niet echt uit welke, en het liefst met daar om heen allerlij dingen die met HP te maken heeft. Zoals een toverstok, een Snaai, zijn bril. Enz.
    Ik hoop dat het een leuk idee is (:


    Mag ik een schetje maken? En heb je een bepaalde spreuk in gedachten?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Een groot project? I know something: Madara, Hashi, Tobirama, Izuna, Minato, Hiruzen, Orochimaru, Sasuke, Suigetsu en Juugo tijdens een disco party!
    Lots of people - details - lights and stuff :D.
    Dit was iets dat ik zelf in m'n hoofd had maar nooit uitvoerde, lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Een groot project? I know something: Madara, Hashi, Tobirama, Izuna, Minato, Hiruzen, Orochimaru, Sasuke, Suigetsu en Juugo tijdens een disco party!
    Lots of people - details - lights and stuff :D.
    Dit was iets dat ik zelf in m'n hoofd had maar nooit uitvoerde, lol.


    Ik ben heel slecht in manga/anime ik weet niet of dat een verstandig idee is :Y)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Je kunt goed tekenen! :o


    •*• Lululu •*•

    Maak een muurschildering in je kamer, ga ik ook doen :].


    i put the fun in funeral