• mensen zich zorgen om je maken?
    Gister moest een goede vriendin van me huilen omdat ze zich 'zorgen maakte.' Ik haat dat sowieso al, maar nou voel ik me echt schuldig.
    omg. :|

    O:
    niemand hoeft zich zorgen om me te maken, want niemand echt weet wat er met me gebeurd ofzo (;
    Maar als ze het wel zouden weten, zouden ze zich wel zorgen maken, vandaar dat ik het niet aan ze vertel ^^
    maar das idd kud.


    Me so good.

    Ja, ik kan er ook niet tegen.

    Ja ._.
    Vooral hoe ze je dan aankijken. Echt met zo'n super serieus zielige blik alsof ik op sterven lig en dan gaan ze op zo'n zacht toontje praten, aaaaargh, daar irriteer me zo aan 8D

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 18:12 ]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)


    Life is hard and then we die

    Soundeffect schreef:
    Ja ._.
    Vooral hoe ze je dan aankijken. Echt met zo'n super serieus zielige blik alsof ik op sterven lig en dan gaan ze op zo'n zacht toontje praten, aaaaargh, daar irriteer me zo aan 8D


    Ewgh idd. Of dat ze vet voorzichtig enzo met hun woorden gaan doen, en idd op een vet zachte 'lieve' toon gaan praten. Fuck it, dat geloof je toch niet :Y)

    Mijn vader kwam vandaag nog naar me toe met de vraag of hij zich zorgen om me moest maken. Ik had namelijk iets van twee weken geleden ineens een huilbui, waar hij bij was. En gisteravond was er iets van voorlichting op school en toen zat ik alleen.. Ik ga me dan ook zo schuldig voelen, ja.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2011 - 18:47 ]


    ONLY SEVEN LEFT <3

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)


    We accept the love we think we deserve.

    Ik ben meestal degene die zich zorgen maakt om anderen. Maar ik ben zo iemand die zich pas goed en gelukkig voelt, als anderen gelukkig zijn en zich goed in hun vel voelen.
    Ik kan me wel herkennen in die vriendin van jou, en waarschijnlijk kan ze er niets aan doen, maar is het gewoon een ophoping van omstandigheden die haar emotioneel pijn doen, of hoe dan ook, en dat 'zorgen maken' is gewoon een deeltje dat ze op dat moment het hardst voelt.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)

    Soundeffect schreef:
    Ja ._.
    Vooral hoe ze je dan aankijken. Echt met zo'n super serieus zielige blik alsof ik op sterven lig en dan gaan ze op zo'n zacht toontje praten, aaaaargh, daar irriteer me zo aan 8D


    hoi, jij bent leuk.

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    PUKKELxDING schreef:
    Alleen als het nergens op slaat, anders vind ik het wel lief :)

    hoooooii

    Jep,ik word er gek van als mensen op me letten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall