• Ik las net het topic over de verjaardag van Justin Bieber samen met Selena, dat de paparazzi hun 'stalkt'.

    Nu bedacht dus ik een geniaal idee voor jullie JB fans... Want ergens kunnen we lomp zeggen dat jullie (alle JB fans) er voor hebben gezorgd dat de paparazzi hem zo op de vodden zit.

    Er is nou (helaas) niks aan te doen dat jullie hem zo awesome vinden, en hij wordt er beroemd mee. Niks mis mee. Maar, laten we nou wel even zeggen dat jullie bij wijze van spreken ook dood gaan als je niks meer hoort van JB in de roddel bladen of op de roddelsites etc. etc.

    Dus ga dan eens bij jezelf langs en besef: kan ik het ook doen zonder al die domme roddelblaadjes?

    Want het resultaat zal zijn als niemand meer die blaadjes koopt (waar JB instaat), dat hij er niet meer in zal komen, omdat niemand die bladen koopt, dus heel veel geld kost voor de roddelnaam. (story of whatever)

    Wel kan je wel rond gaan schelden op die paparazzi, maar hun hebben eigenlijk ook een soort van zwaar beroep, want ze moeten minstens 3 goede pics hebben willen ze een klein maandinkomentje hebben. En hele bekende mensen --> levert veel geld op. Het is gewoon vechten om de ideale pic eigk ;)

    Dus nu lang geluld te hebben, zijn jullie aan het woord :Y)

    geen gescheld op me aub, mocht je die neiging hebben 8)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Haha, ik vind het wel een grappig idee(cat).

    Geen JB fan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vind al die roddelbladen maar belachelijk, iedereen heeft toch recht op zijn privacy?


    Save me from myself.

    Hoe kan iemand nou beroemd zijn zonder paparazzi?
    Paparazzi hoort nou eenmaal bij het popsterren leven. Ook al ben ik wel van mening dat de paparazzi mensen soms erg overdrijven(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik ben fan, maar volg het nieuws van hem niet, dus ik kijk niet in de roddelbladen of op het internet, het gaat mij meer om zijn muziek.
    en ik geef toe hij is niet lelijk. ;x


    Life is a beautiful struggle

    Haha, lol,
    Maar ik ben toch al geen Jb fan =.=
    Mensen, ga iedereen Johnny Depp op de hielen zitten,
    meer posters van hem :Y)

    [ bericht aangepast op 15 maart 2011 - 23:20 ]

    Language schreef:
    Hoe kan iemand nou beroemd zijn zonder paparazzi?
    Paparazzi hoort nou eenmaal bij het popsterren leven. Ook al ben ik wel van mening dat de paparazzi mensen soms erg overdrijven(krul)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Language schreef:
    Hoe kan iemand nou beroemd zijn zonder paparazzi?
    Paparazzi hoort nou eenmaal bij het popsterren leven. Ook al ben ik wel van mening dat de paparazzi mensen soms erg overdrijven(krul)


    "Ignite, my love. Ignite."