• Wel, toen ik bijna drie jaartjes geleden voor het eerst op deze grote onbekende site kwam, begon ik meteen aan het lezen van een leuke serie (ja, dat hadden we nog in die tijd), die ik daarna nooit meer terug heb gezien, want ik, jonge user, wst nog niets van abo's en al die toestanden (ik weet niet eens of dat er al was...), dus ik was die serie meteen kwijt. Maar nu, bijna drie jaar verder, zit ik steeds met hetzelfde idee in mijn hoofd, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen mijn eerste serie terug te vinden...
    Hieronder volgt een beschrijving.

    -agree


    Het verhaal gaat in het begin gewoon over een meisje dat de muziek van Tokio Hotel een keer door een mp3-speler (of zo) van een vreindin te horen krijgt en hen best wel goed vindt. Ze gaat mee naar een concert en is vanaf dan geöbsedeert door hen, maar inplaats van hen meteen te ontmoeten en te trouwen of zo (iets wat ik verschrikkelijk vind), neemt ze eerst een doodgewone tongpiercing, in de overtuiging dat zij hetzelfde moet voelen als Bill.
    Maar haar moeder wordt zo kwaad op haar dat ze vlugt naar een vriendin die ze via het internet kent en die zicht exact hetzelfde als haar voelt. Ze lopen samen weg en volgen hen door Europa, bezoeken hun thuishaven en krijgen ook een rondleiding door hun oude school van een gepensioneerde lerares (ik weet niet of ze hen ook nog les gegeven had). Ze had ook de ring van Bill gevonden na een van zijn concerts.


    Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen, want ik wil het idee eens van me af kunnen schudden door eindelijk er achter te komen of ze hen ontmoet of niet :).


    What would Emma do?