• Jaaaaaá, hier ben ik weer met een nieuw "ik-heb-mijn-username-gewijzigd"-topic. Het is een tijd geleden, maar ik móest en zou deze naam nemen! :Y).
          Voor de Bobby-fans van Supernatural onder ons, kennen ze deze naam denk ik wel (aa')


    Robert Steven "Bobby" Singer was a hunter, an old friend of John Winchester[1], and over time evolved into a father-figure for John's sons Sam and Dean. He was also one of the longest lasting recurring characters, appearing in every season so far.

    "You stupid, stupid son of a bitch! Well, boo hoo! I am so sorry your feelings are hurt, princess! Are you under the impression that family's supposed to make you feel good, make you an apple pie, maybe? They're supposed to make you miserable! That's why they're family!"

    – Bobby to Dean, Lucifer Rising



    He is so fucking awesome en zeker één van mijn favoriete personages in Supernatural. Welke is die van jou/jullie? ^^

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:11 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oh my, ik vind het een geweldige Username. Bobby is geweldig ^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Omg, Bobby is echt één van mijn favoriete personages :3. Ik kijk op dit moment ook Supernatural (SBS9) al ben ik verder wel helemaal bij :'). Dean, Sam, Bobby en Castiel blijven toch wel mijn favoriete personages en Crowley ook wel :3.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Bobby for Winchester papa! ^^ Hij was een zoveel beter vaderfiguur dan John.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Bobby for Winchester papa! ^^ Hij was een zoveel beter vaderfiguur dan John.

    Hellyesh, someone who agrees with me!

    I like Bobby so much. Hij heeft character development, een geweldig karakter en een groot hart, ook al is dat soms niet te merken.
    But the Winchester boys know different, because:


    . . .
    Too bad he died. Ik ben er nog steeds verdrietig van :c

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 0:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg, ik wil de serie nu gaan kijken, alleen al om dit personage alleen :W

    Ik ken de serie (nog) niet, maar dit zorgt er wel voor dat ik dit binnenkort wel wil gaan doen. ^^ Het lijkt me een geweldig personage :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.




    :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Leuke username. (bloos)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:


    I know! Ik kwam die ook tegen bij Google en wou die ook in dit topic dumpen, maar dat zou dan een beetje te veel plaatjes worden :'D

    Oh, en thanks guys! Ik was eigk best wel verbaasd toen ik zag dat ie nog beschikbaar was.

    [ bericht aangepast op 13 april 2015 - 10:57 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rhaella schreef:
    Leuke username. (bloos)


    wat was dit ookalweer

    Tragically schreef:
    Omg, ik wil de serie nu gaan kijken, alleen al om dit personage alleen :W

    Ik ken de serie (nog) niet, maar dit zorgt er wel voor dat ik dit binnenkort wel wil gaan doen. ^^ Het lijkt me een geweldig personage :3

    Ja, je moet 'm ook echt zeker gaan kijken! Het is ook echt wel een aanrader. Bobby is ook een geweldig personage! Er zijn zo wel meerdere leuke in de serie (Dean, Dean, Dean :x), maar Bobby is echt awe-some!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Singer schreef:
    (...)
    Ja, je moet 'm ook echt zeker gaan kijken! Het is ook echt wel een aanrader. Bobby is ook een geweldig personage! Er zijn zo wel meerdere leuke in de serie (Dean, Dean, Dean Sam, Castiel, Crowley :x), maar Bobby is echt awe-some!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Singer schreef:
    (...)
    Ja, je moet 'm ook echt zeker gaan kijken! Het is ook echt wel een aanrader. Bobby is ook een geweldig personage! Er zijn zo wel meerdere leuke in de serie (Dean, Dean, Dean :x), maar Bobby is echt awe-some!



    What about Sammy :(


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    SPN heeft zoveel leuke personages, maar Bobby blijft toch wel favoriet! Geweldige username.


    Your make-up is terrible

    Dean, want hij is hot.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."