• ja het is echt bewezen.. als je kauwgum kauwt tijdens een toets gaat het super goed..
    ik had vandaag een Frans toets en mijn klas had vandaag gehoord dat als je kauwgum kauwt tijdens de les je je beter kan concentreren.. dus wij zo vragen voor de toets van: 'mogen we kauwgum kauwen, want dat is beter' en de lerares zo: 'ja ik heb het gehoord.. voor deze ene keer mag het' en een paar van onze klas, waaronder ik dus, hadden al kauwgum in xD!! we namen de toets even door en ik zat gelijk al zo van: "deze weet ik, die weet ik enz." en ik ben blij naar huis gegaan na de toets:|:| volgens mij ben ik ziek xD!! want ik ga nooooooooooooooooooooooit blij naar huis na Frans:S:S xD!!

    achja, hoe was jullie dag??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Mijn dag was KUT.(cat)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik heb me vandaag maar weer gewoon gered met het oude vertrouwde 'spiekbriefje in je woordenboek' (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb al concentratiemoeilijkheden. (krul) Misschien willen ze je dat doen geloven en door dat ze dat zeggen denk jij zo en dan gaat het automatisch beter? 8D Naja, ik geloof nooit in die 'wetenschappelijk bewezen' dingen. Ieder mens verschilt en bij mij zou het sowieso nooit helpen. The magic is; gewoon leren! (: SIMPLE!

    Mijn dag was wel awesome en goed gevuld... Morgen Vandaag wordt het krap. D:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kauw ook altijd als ik leer enzo. Ik vind dat het wel moet kunnen tijdens de les, buiten van die dikke Bubblegums waar je extreem grote bellen mee kan blazen. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    nu wil ik kauwgom(A)
    Heb vandaag Frans toets:S


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Qlimax schreef:
    Ja klopt, van kauwgom kan je je beter concentreren. Alleen werkt dat bij mij niet want ik heb adhd, goede reden om druk te zijn in de les. En mijn dag was best saai.


    ik heb een klein beetje ADHD en bij mij werkte het wel xD!! bij mij is het geen reden om druk te zijn.. zit op een "speciale" school met alleen maar drukke kinders.. dus dan zijn ze juist blij als je rustig bent xD!! bij mij dan xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    HAMTARO schreef:
    laat ik het zo zeggen,
    hele dag in bed liggen,
    dekens om je heen,
    laptop op je schoot,
    kop thee met honing,
    stront verkouden.
    hoofdpijn en buikpijn,
    en mama was nog wel jarig. ;(


    mm das niet fijn, om het maar netjes te zeggen(A)(A)
    ik zat op school.. en ik ben smorgens dood moe -.-" ook niet echt slim dan xD!!


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bier schreef:
    Bij je examens mag je volgens mij ook gewoon eten en drinken.. =p


    Jup, bij ons op school komen ze onder het eindexamen langs met een karretje, en dan vragen ze -fluisterend- wat je wil drinken (:

    [ bericht aangepast op 2 maart 2011 - 14:39 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Dat is al heel lang bekent,alleen willen mijn leraren het maar niet geloven,maar dat doen ze nooit dus zo vreemd is dat nu ook weet niet.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall