• Okay ik heb een nieuw spel bedacht het heet: Als de gene boven je stopt met quizlet dan...
    Het is de bedoeling dat de eerste een reactie echter laat over wat ie zou doen als ik miet quizlet zou stoppen. En dan de volgende moet een reactie zetten wat ie zou doen als die gene boven hem zou stoppen met quizlet! Voorbeeld:


    Ik;
    Als de gene boven mij zou stoppen met quizlet eet ik mijn hoed op.


    Volgende:
    Als de gene boven me stopt dan stop ik ook.


    Volgende:
    Als de gene boven mij stopt ga ik mijn nagels rood lakken.

    En zo verder!

    xxx


    I do not hook up.

    Als de gene boven mij stopte ga ik dat jammer vinden ... het is nooit leuk als iemand met Q.nl stopt ..


    What's wrong whit loving someone?

    Als degene boven mij zou stoppen met quizlet scheer ik mijn hoofd kaal. :]


    -

    Als de gene boven mij zou stoppen ga ik M&M's eten

    ( ben er overgevoelig voor, ernstige koppijn krijg ik ervan :( )


    It's heavy but you are not the only one

    Als degene boven mij zou stoppen met quizlet zou ik dat misschien niet eens doorhebben:X


    Why don't you break my heart

    Als de gene boven mij zou stoppen met quizlet ga ik douchen ;o


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als de gene boven me zou stoppen met quizlet zou ik mijn rechter schoen op eten!


    I do not hook up.

    Als degene boven mij zou stoppen met quizlet dan stopt die met quizlet [logica]

    Lol x]
    Als degene boven me zou stoppen met Quizlet dan is er een Quizlettertje minder xD


    What's wrong whit loving someone?

    Als de gene boven mij stopt met quizlet zie ik die nooit meer xD


    I do not hook up.


    Als degene boven me zou stoppen met Quizlet dan heb ik nogsteeds geen iPod xD

    Als degene boven mij zou stoppen met Quizlet zou ik dat niet cuwl vinden:O


    Why don't you break my heart

    Als de gene boven mij stopt loop ik een hele dag met een dom sterretjes mutsje op-_-'

    NIET STOPPEN DUS!<3

    Als degene boven mij zou stoppen met Quizlet dan weet ik mss opeens waar ik haar van herken xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als de gene boven me zou stoppen met quizlet wil ik de gene boven me eerst vertellen waar zij de gene bovenhaar van kan kennen xD


    I do not hook up.

    ald degene boven mij zou stoppen met quizlet zouden er geen nieuwe quizjes zijn van haar/hem.(huil)