• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic


    Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

    Rollen:

    Draco's tweelingzus - Ressurection
    Draco's beste vriendin - Porcelainn
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn - LizzLoveHell
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 - MissMeXD - Unchained
    Erg knap nieuw meisje - Caleo
    Draco hater - Kwijt

    NOTE:

    De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

    Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

    Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).

    Invullijstje;

    Naam:
    Rol:
    Pureblood/Halfblood/Mudblood:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Favoriete docent:
    Favoriete spreuk:
    Plaatje van staf en beschrijving:
    Extra:

    RPG Regels:

    • OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:13 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Naam: Sybil Narcissa Malfoy
    Rol: Draco's tweelingzus
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Slytherin
    Uiterlijk(+foto):



    Sybil heeft lange, blonde krullen tot aan haar onderrug en is ongeveer 1.72 lang. Ze heeft iets grotere rondingen dan het normale meisje van haar leeftijd en lengte, maar het ziet er bij haar goed uit. Ze lijkt niet erg op haar broer, enkel in haarkleur. Als vrijetijdskleding draagt ze vaak jeans en T-shirts, maar dan wel het beste van het beste merk, ze is tenslotte een Malfoy.
    Karakter: Ze heeft een bijna identiek karakter als dat van Draco. Als ze het zelfde geslacht hadden gehad waren ze sowieso eeneiig geweest.Soms kan ze erg stil zijn en op de achtergrond, maar vaak heeft ze een brutale mond en is ze voor niemand bang. Ze heeft een bloedhekel aan modderbloedjes en Harry Potter. Maar vaak is ze ook erg gezellig en spontaan. Als ze je maar mag.
    Favoriete docent: Remus Lupin
    Favoriete spreuk: Stupefy
    Plaatje van staf en beschrijving:



    Eikenhout, niet buigzaam, eenhoorn haar
    Extra: Haar band met Draco is ijzersterk van beide kanten. Tot nu toe heeft nog niemand hen kunnen breken. Altijd komen ze voor elkaar op en ze voelen elkaar aan, en bij Sybil is Draco altijd wat vrolijker en losser. Vroeger al waren ze het beste team om bijvoorbeeld de koekjestrommel te plunderen of een grap uit te halen met Harry Potter. Voor buitenstaanders lijkt hun band soms extreem intiem. In de leerlingenkamer liggen ze vaak in elkaars armen, ze hebben éénmaal op elkaar geoefend met zoenen en sluipen bij elkaar de slaapzaal in om samen in slaap te vallen. De meeste mensen die hen niet kennen denken dat ze een koppel zijn. En één keer hebben ze iemand dat ook wijs gemaakt, alleen telkens als ze daarmee bezig waren konden ze hun lach niet inhouden.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:58 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Hmm, ik wil de rol van het knappe nieuwe meisje op me nemen!


    Reality's overrated.

    Mag ik de rol van zijn beste vriendin reserveren? (: xxx


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

    Reserveer Pansy Parkinson dan maar voor mij, als dat kan (:
    xo


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik zit nog even te twijfelen,, maar als alles weg is is dat niet erg! :]


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Naam: Mikelle Aura Rhine.
    Rol: Knap nieuw meisje.
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Mudblood.
    Leeftijd: Zestien.
    Afdeling: Gryffindor.
    Uiterlijk(+foto):


    Mikelle is een erg knap meisje, ze heeft lange bruine lokken, met een lichte slag er in. Een paar plukken zijn geblondeerd, door haar dreuzelmoeder die kapster is. Haar ogen zijn prachtig bruin en omringd door lange, volle, donkere wimpers. Haar huid is licht getint, en op haar schouders zitten door de zon een paar sproetjes, wat haar speels doet ogen. Mikelle weet dat ze een natuurlijke schoonheid is, maar is daarom niet heel ijdel ofzo. Wel is ze iemand die er graag goed uitziet, maar liever niet in iets tuttigs. Ze is 1.75 lang, een ideale lengte vind ze zelf. Verder is ze erg slank gebouwd. Haar boezem is vol en rond, ook is het niet weinig, maar ze heeft ook geen echt grote boezem. Het past perfect bij haar. Ze draagt een beetje make-up, niet heel veel. En qua kledij draagt ze in haar vrije tijd het liefst een jeans, topje en sneakers. Maar pumps vind ze ook niet lelijk, hoewel ze er best wel moeite mee heeft gehad om er op te lopen, ze is namelijk onhandig, dit probeert ze niet te tonen, maar lukt niet altijd.
    Karakter: Mikelle is zo'n meisje waarvan je je af en toe afvraagt wat nou haar wáre innerlijk is. Ze kan namenlijk heel aardig zijn, maar ook bitchy als ze je niet mag, of als ze gewoon in een pestbui is. Ze is heel wisselvallig, wat sommige mensen een beetje raar vinden. Maar de meeste jongens zijn verblind door haar schoonheid, dus hebben het niet zo door. Wel is ze iemand die zich niet graag opensteld, een verleidelijk glimlachje, of gewoon een aardig glimlachje vind ze meer dan genoeg, anderen hoeven niet te weten hoe ze zich echt voelt. Niet dat deze vorm van bescherming altijd werkt, af en toe heeft ze namelijk uitbarstingen. Ze is redelijk moeilijk in de omgang. Wat wel duidelijk is is dat Mikelle erg dapper is, dat is de reden waarom ze in Gryffindor zit. Ze is aardig slim, maar toch wijkt ze meer richting de grote moed. Omdat ze Mudblood is is ze niet beland bij Slytherin, en waarschijnlijk wijkt haar karakter toch net meer richting het Gryffindor karakter.
    Favoriete docent: Remus Lupin, ze vind het leuk om ook echt bezig te gaan en te leren vechten tegen bijvoorbeeld boemannen.
    Favoriete spreuk: Expelliarmus, de ontwapeningsspreuk. Op deze manier beschermt ze zichzelf op een dergelijke manier omdat de ander niet meer echt kan aanvallen. Maar tegelijkertijd zorgt het ook voor een overwinning.
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Drakenhartenbloed, hulst, 29 centimeter,
    Extra: Haar beiden ouders zijn dreuzels, dit maakt haar voor sommige jongens (en af en toe ook meisjes) minder aantrekkelijk. Dit geld natuurlijk alleen voor de tovenaars die een hekel hebben aan mudblood's maar het kan haar niks schelen. Ze heeft al behoorlijk wat relaties achter de rug, maar het is nooit echt serieus geworden. Ook heeft ze een keer met een meisje gerommeld, maar kwam er achter dat ze toch wel helemaal hetero is (voor zo ver ze dacht en denkt), het meisje kwetste ze er echter wel erg mee. Hoewel ze een flirt kan zijn en haar charmes graag in de strijd gooit is ze ook niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt (Tja, ik wist niet hoe ik het anders moest beschrijven XD) maar wel iemand die het soms ineens uit kan maken om compleet vreemde dingen, of in iedergeval, dat zegt ze. Want meestal zit daar een heel andere reden achter. Nu heeft ze niet heel lang geleden weer gerommeld met het zelfde meisje, en eigenlijk is ze heel erg in de war. Want ze heeft geen idee meer wat haar geaardheid is.

    [Sorry, waarschijnlijk werd er bij deze rol zo'n tutje verwacht of een een of andere snol. Weet ik veel, maar ik vond het eigenlijk heel leuk om eens wat anders te doen, dan verwacht. Daarom Mikelle.
    Over die toverstaf enzo; ik kon niks beters vinden, sorry.
    En over dat ze Mudblood is; dat vond ik wel leuk voor maybe meer drama. In iedergeval; de anderen zullen bijna allemaal uit Slytherin zijn en Pureblood, dus tja.
    Als er iets veranderd moet worden vind ik dat prima!

    EDIT: Sorry, de foto doet het nu wel.
    Trouwens, kan ik een van de personen gebruiken als het meisje waar Mikelle mee rommelt? Het zou leuk zijn als het iemand is als bijv. een vriendin van Draco ofzo. Ik weet niet. Maar ik ga ook akkoord met bijv. Cho Chang ofzo. (Jup, ik maak Cho Chang bi als dat een mogenlijkheid is en er geen ander is zegmaar. Ik vind trouwens Padma Patil ofzo ook prima of Parvati, het maakt me niet heel veel uit, desnoods verzin ik zelf iemand XD)]

    [ bericht aangepast op 16 maart 2013 - 23:31 ]


    Reality's overrated.

    Mag ik Draco-Hater reserveren?


    Tijd voor koffie.

    Naam: Eliza Meredith Wanderer
    Rol: Draco Hater
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Mudblood. Draco heeft haar dan ook al meerdere malen uitgescholden, maar dit is niet de reden waarom ze Draco zo zeer wantrouwt.
    Leeftijd: Zestien
    Afdeling: Gryffindor
    Uiterlijk(+foto):
    Karakter:
    Favoriete docent: Professor McGonnagall. Ze houdt van de lessen van Professor McGonnagall, omdat ze niemand voortrekt, en veel leert.
    Favoriete spreuk: Paralitis. Ze kan zich hiermee prima verdedigen zonder iemand pijn te doen, of nog steeds schadelijk te maken. Ze is dan ook zeer bedreven in het uitvoeren van deze spreuk, en de wederspreuk Enervatio.
    Plaatje van staf en beschrijving:
    Extra:


    Tijd voor koffie.

    Het mag ik een draco lover reserveren?? Ik vul alvast wat in :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Naam: Sarah Lily Welsh
    Rol: heeft een crush op Draco
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood
    Leeftijd: 16
    Afdeling: ravenclaw
    Uiterlijk(+foto): ze heeft donkerbruin haar tot aan haar middenrug. Ze heeft net zulke blauwe ogen als de vlaggen van Ravenclaw. Ze is 1.73 meter lang en best wel dun, omdat ze lange tijd last heeft gehad van anorexia. Daar heeft ze nu helemaal geen last meer van en ze is nu een gezond meisje. Als ze haar gewaad niet draagt, draagt ze meestal skinny yeans en witte of blauwe shirts.
    Karakter: Sarah is een vrolijk meisje dat niet zo veel houd van op de voorgrond staan. Ze is goed in zwerkbal en in vliegen. Ook is ze goed in gedaanteverwisseling. Ze is meestal in de vakanties op school, omdat het bij haar thuis nooit zo gezellig is. Vele tovenaars en tovenaressen uit haar familie komen uit Slytherin en vinden het maar niks dat ze bij Ravenclaw is gekomen. Ze is wel superslim en kan soms, als ze onzeker is, wat uit de hoogte te komen.


    Favoriete docent: madame hooch.
    Favoriete spreuk: Bombardi Maxima. Op één of andere manier houd ze van dingen opblazen. Ze kan daarom ook goed opschieten met Seamus Finnigan (Simon Filister) van Grifindor.
    Plaatje van staf en beschrijving:


    lengte: 13 cm
    Hout: elzenboom
    Kern: drakenbloed.
    Flexibiliteit: zeer flexibel.
    Extra: Sarah zit in het zwerkbal team van Ravenclaw. Ze is hier een drijver.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 18:42 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Caleo schreef:
    Naam: Mikelle Aura Rhine.
    Rol: Knap nieuw meisje.
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Mudblood.
    Leeftijd: Zestien.
    Afdeling: Gryffindor.
    Uiterlijk(+foto):


    Mikelle is een erg knap meisje, ze heeft lange bruine lokken, met een lichte slag er in. Een paar plukken zijn geblondeerd, door haar dreuzelmoeder die kapster is. Haar ogen zijn prachtig bruin en omringd door lange, volle, donkere wimpers. Haar huid is licht getint, en op haar schouders zitten door de zon een paar sproetjes, wat haar speels doet ogen. Mikelle weet dat ze een natuurlijke schoonheid is, maar is daarom niet heel ijdel ofzo. Wel is ze iemand die er graag goed uitziet, maar liever niet in iets tuttigs. Ze is 1.75 lang, een ideale lengte vind ze zelf. Verder is ze erg slank gebouwd. Haar boezem is vol en rond, ook is het niet weinig, maar ze heeft ook geen echt grote boezem. Het past perfect bij haar. Ze draagt een beetje make-up, niet heel veel. En qua kledij draagt ze in haar vrije tijd het liefst een jeans, topje en sneakers. Maar pumps vind ze ook niet lelijk, hoewel ze er best wel moeite mee heeft gehad om er op te lopen, ze is namelijk onhandig, dit probeert ze niet te tonen, maar lukt niet altijd.
    Karakter: Mikelle is zo'n meisje waarvan je je af en toe afvraagt wat nou haar wáre innerlijk is. Ze kan namenlijk heel aardig zijn, maar ook bitchy als ze je niet mag, of als ze gewoon in een pestbui is. Ze is heel wisselvallig, wat sommige mensen een beetje raar vinden. Maar de meeste jongens zijn verblind door haar schoonheid, dus hebben het niet zo door. Wel is ze iemand die zich niet graag opensteld, een verleidelijk glimlachje, of gewoon een aardig glimlachje vind ze meer dan genoeg, anderen hoeven niet te weten hoe ze zich echt voelt. Niet dat deze vorm van bescherming altijd werkt, af en toe heeft ze namelijk uitbarstingen. Ze is redelijk moeilijk in de omgang. Wat wel duidelijk is is dat Mikelle erg dapper is, dat is de reden waarom ze in Gryffindor zit. Ze is aardig slim, maar toch wijkt ze meer richting de grote moed. Omdat ze Mudblood is is ze niet beland bij Slytherin, en waarschijnlijk wijkt haar karakter toch net meer richting het Gryffindor karakter.
    Favoriete docent: Remus Lupin, ze vind het leuk om ook echt bezig te gaan en te leren vechten tegen bijvoorbeeld boemannen.
    Favoriete spreuk: Expelliarmus, de ontwapeningsspreuk. Op deze manier beschermt ze zichzelf op een dergelijke manier omdat de ander niet meer echt kan aanvallen. Maar tegelijkertijd zorgt het ook voor een overwinning.
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Drakenhartenbloed, hulst, 29 centimeter,
    Extra: Haar beiden ouders zijn dreuzels, dit maakt haar voor sommige jongens (en af en toe ook meisjes) minder aantrekkelijk. Dit geld natuurlijk alleen voor de tovenaars die een hekel hebben aan mudblood's maar het kan haar niks schelen. Ze heeft al behoorlijk wat relaties achter de rug, maar het is nooit echt serieus geworden. Ook heeft ze een keer met een meisje gerommeld, maar kwam er achter dat ze toch wel helemaal hetero is (voor zo ver ze dacht en denkt), het meisje kwetste ze er echter wel erg mee. Hoewel ze een flirt kan zijn en haar charmes graag in de strijd gooit is ze ook niet iemand die zomaar met iemand het bed in duikt (Tja, ik wist niet hoe ik het anders moest beschrijven XD) maar wel iemand die het soms ineens uit kan maken om compleet vreemde dingen, of in iedergeval, dat zegt ze. Want meestal zit daar een heel andere reden achter. Nu heeft ze niet heel lang geleden weer gerommeld met het zelfde meisje, en eigenlijk is ze heel erg in de war. Want ze heeft geen idee meer wat haar geaardheid is.

    [Sorry, waarschijnlijk werd er bij deze rol zo'n tutje verwacht of een een of andere snol. Weet ik veel, maar ik vond het eigenlijk heel leuk om eens wat anders te doen, dan verwacht. Daarom Mikelle.
    Over die toverstaf enzo; ik kon niks beters vinden, sorry.
    En over dat ze Mudblood is; dat vond ik wel leuk voor maybe meer drama. In iedergeval; de anderen zullen bijna allemaal uit Slytherin zijn en Pureblood, dus tja.
    Als er iets veranderd moet worden vind ik dat prima!

    EDIT: Sorry, de foto doet het nu wel.
    Trouwens, kan ik een van de personen gebruiken als het meisje waar Mikelle mee rommelt? Het zou leuk zijn als het iemand is als bijv. een vriendin van Draco ofzo. Ik weet niet. Maar ik ga ook akkoord met bijv. Cho Chang ofzo. (Jup, ik maak Cho Chang bi als dat een mogenlijkheid is en er geen ander is zegmaar. Ik vind trouwens Padma Patil ofzo ook prima of Parvati, het maakt me niet heel veel uit, desnoods verzin ik zelf iemand XD)]


    Nou zoals in de regels staat zijn alle JK Rowling characters vrij bespeelbaar, dus dan kan inderdaad Cho Chang,Padma Patil, Parvati of zelf Ginny Weasley.


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    NOTE:

    Voordat er onduidelijkheid kan ontstaan over de JK Rowling characters;

    Met dat alle JK Rowling characters vrij bespeelbaar zijn bedoel ik op deze manier:

    Voorbeeld:

    Sybil Malfoy

    Ik zit in de stoel naast het raam. Harry Potter loopt door de kamer heen.

    _______________________________________________________________________________________________________


    En dus niet;

    Voorbeeld:

    Hermione Granger

    Ik loop door de gangen heen.


    Zo bedoel ik dat ook met Draco, dus niemand schrijft vanuit Draco. Je schrijft vanuit je eigen personage dat ziet of hoort wat hij (of andere JK Rowling characters) doet.



    Maak ik het duidelijk genoeg? :P

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 11:26 ]


    'Hello Beautiful.' - Scabior.

    Naam: Rosalina (rose) Kleinhart
    Rol: Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen)
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Halfblood
    Leeftijd:15
    Afdeling:ravenclaw
    Uiterlijk(+foto):


    Rosalina heeft lang stijl zwart haar is best lang en heeft bruine ogen.
    Favoriete docent: Hagrid
    Favoriete spreuk:expecto patronum
    Plaatje van staf en beschrijving:


    ebbenhout,eenhoornhaar vrij buigzaam 22,5 centimeter
    Extra: Rosalina is vrij verlegen en is het liefst op haar zelf. Ze is al een tijdje verliefd op Draco maar dat weet niemand. Ze is best slim en verstopt zich graag in de bib haar beste vriendin is hermione granger.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 13:26 ]


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    Zou ik een normaal meisje dat een crush heeft op draco kunnen reserveren?


    If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

    Naam: Eleanor Carmilla Blackwood.
    Rol: Beste vriendin van Draco Malfoy.
    Pureblood/Halfblood/Mudblood: Pureblood.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Afdeling: Slytherin.
    Uiterlijk(+foto):


    Eleanor heeft lichtbruin, stijl haar, dat bijna altijd warrig maar goed zit. Haar grijze, kille ogen zijn ondoorgrondelijk, en hiermee schiet ze altijd hatelijke blikken naar mensen die ze niet aardig vind. Verder is ze rond de 1.70, een gemiddelde lengte dus, en haar postuur is vrij tenger. Ze heeft niet veel hout op de plank maar daar kan ze zich niet druk om maken. Ze is vaker uitgescholden voor ‘’Anorexia-patiënt’’, simpelweg omdat ze het geluk heeft dat ze kan eten wat ze wilt zonder ook maar een grammetje aan te komen. Maar dit heeft ze altijd genegeerd en ze is erachter gekomen dat die mensen met een beetje marteling hun mond vanzelf wel houden.
    Karakter: Als mensen denken dat ze gemeen en arrogant is, dan hebben ze gelijk. Ze geeft werkelijk geen moer om de mensen om haar heen, en ze zal altijd kleinerend op hen neerkijken, zeker op de jongeren of mensen uit andere afdelingen. Iedereen ontloopt haar het liefste omdat ze allemaal bekend staan met haar verslaving aan de Cruciatus Vloek. Hoewel ze dus absoluut geen lieverdje is, heeft ze ook een zachte kant. Die laat ze vrijwel nooit zien, behalve bij mensen van wie ze houd, zoals Draco Malfoy of andere vrienden. Ook zal ze altijd opkomen voor degenen van wie ze houd en hen koste wat het kost beschermen.
    Favoriete docent: Severus Snape.
    Favoriete spreuk: Crucio. (Ze vind het leuk om deze te gebruiken op dieren in het bos)
    Plaatje van staf en beschrijving:


    Berkenhout, 30 centimeter, niet buigzaam, eenhoornhaar.
    Extra: Aangezien ze niet zo aardig is, zijn er maar weinig mensen met wie ze goed op kan schieten. Draco Malfoy is de enige met wie ze een hele hechte band heeft, hij is de enige die al haar geheimen weet en die ze volledig kan vertrouwen. Dat is ook de reden dat hij als enige op de hele school weet dat haar ouders vroeger Death Eaters waren, maar omdat ze niet trouw genoeg waren aan de Lord door bij een belangrijke opdracht te falen, zijn ze vermoord en sindsdien woont ze op Hogwarts of in haar eigen, kleine appartementje. Of bij Draco. Nog één klein detail is dat Draco de enige levende persoon is van wie ze oprecht en met heel haar hart houd.

    [Ik hoop dat de plaatjes het doen, ik had nogal wat moeite met uploaden xD Tinypic deed het niet... :c]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 12:26 ]


    You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.