• Ik ben dus al van in september verliefd op een jongen. Maar we zijn nu gewoon vrienden, hij komt elke dag naar mij en geeft me een knuffel en zegt hij voor de grap lieve woordjes. Dat doet hij bij elke vriendin van hem. Maar mijn vriendin was in september samen met een jongen en toen het uit was, was ze weer verliefd op iemand anders en toen dat over was, was ze weer verliefd op die jongen waar ze mee samen was. Maar eergisteren kwam ze me vertellen dat ze verliefd is op dezelfde jongen waar ik zo hopeloos op ben. Ik ben niet echt boos op haar denk ik. Maar ik voel me gekwetst omdat ze het tegen iedereen van ons groepje had verteld, behalve tegen mij omdat ze waarschijnlijk bang was op mijn reactie. Want toen ze het eergistere vertelde vroegen ze zo direct aan haar 'En, hoe was haar reactie??' Ik heb haar nu al 2 dagen lang genegeerd. Maar ik zit er echt mee.
    Maar wat moet ik nu? Het haar vergeven of niet?

    Ja tuurlijk. Waarom zou je hier een vriendin voor opgeven? .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Zij kan er toch ook niks aan doen dat ze op dezelfde jongen verliefd is? ;x Ik kan wel begrijpen dat ze het je niet meteen verteld heeft, ze dacht aan je gevoelens. Waarom zou je haar het niet vergeven?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    je moet haar zeker niet opgeven. Het is mogelijk dat jullie op dezelfde jongen verliefd zijn, maar je moet wel oppassen dat ie hem niet van onder je neus wegsnoept.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Verliefdheid kan zowel jij, als je vriendin, als niemand tegenhouden. Accepteren dus.


    -