• Nou kijk, ik heb een BlackBerry [Curve 8250]
    En vandaag ging ik ruilen met de Ipod Touch van mijn vriendin.
    Alleen voor die dag (nerd)
    En nu wil ik ook heel graag een Ipod Touch hebben [apple]

    Nu wil ik of jullie dat niet een beetje dubbelop vinden. :3
    Want ik heb er al wel een paar gehoord die het overdreven/dubbelop vinden.
    (flower)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ik vind het eerlijk gezegd wel een beetje dubbelop.


    Even a white rose has a black shadow.

    Aan een iPod heb je niets als je al een gsm hebt met ongeveer dezelfde zaken. :3


    Let the Night embrace you

    Mijn zusje heeft een iPod touch, een BB Bold en een laptop. Het zijn toch 3 verschillende apparaten? Ik vind 't helemaal niet overdreven.


    It's time to be happy again.

    Klinkt een beetje ... tja. Je hebt al iets duurs, waarom nog iets duurs? Ik ben al blij met mijn Samsung Preston.

    Laat maar met dat verwend, ik zag die iPod touch voor iets anders aan. xD

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 17:22 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Valt wel mee, als je het toch graag wilt ;x


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Nee, want ik heb het zelf ook lol


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik heb ook een iPod touch en een htc. ;D
    Dusss. Gewoon doen.


    Winter is coming.

    Fitch schreef:
    Mijn zusje heeft een iPod touch, een BB Bold en een laptop. Het zijn toch 3 verschillende apparaten? Ik vind 't helemaal niet overdreven.

    Ik heb een BB curve 8520 ook, en een laptop. Dus yeah, het is niet overdreven! :D


    We accept the love we think we deserve.

    uhu als je dat overdreven vind. Ik heb een Iphone en een Ipod. Niet dat de Ipod werkt maar okee


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hmm, het zou dubbelop zijn als je een iPhone en een iPod hebt (nerd).
    Dus nee, ik vind het niet overdreven. Met een iPod kun je andere dingen dan met een Blackberry.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind het allebei commerciële onzin. Appel is eigenlijk alleen bekend door de Ipod en BB zijn gewoon uit de kluiten gewassen mobieltjes die alleen maar op internet kunnen en mailen.
    Dit is mijn mening en ik val niemand aan


    Love sheds light one the darkest of times

    Nee, valt wel mee. Heb ik zelf ook, haha. Ik had al een IPod Touch en kreeg toen nog een Samsung Galaxy S, want mijn abo was afgelopen. Maar als je ze beide nog veel gebruikt, is het niet dubbel op of zo, hoor! (:

    Mensen met een Ipod Touch & een duur mobieltje :') stiekem vind ik dat een beetje verwend. Maar dat kan ook omdat ik jaloers ben, omdat ik een goedkoop mobieltje heb :')


    Destroy what destroys you.

    Ambition schreef:
    Mensen met een Ipod Touch & een duur mobieltje :') stiekem vind ik dat een beetje verwend. Maar dat kan ook omdat ik jaloers ben, omdat ik een goedkoop mobieltje heb :')

    Ik heb het ook allebei. Heb het allebei zelf betaald en er hard voor gespaard. Dan is het toch niet verwend? (:

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 18:37 ]


    Winter is coming.

    Het ene is een mobieltje en het andere een ipod? Ik vind dat niet dubbelop, alleen dat er 2 keer internet op zit :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.