• Jennifer is een van de populairste meiden van school. Ze pest de ‘minderen’ en omarmt de knapste jongens van school.
    Op een avond vertelt een vriendin van Jennifer een verhaal over een huis, die midden in het bos ligt. ‘het is waar gebeurd’ vertelde ze. Natuurlijk gelooft Jennifer er niets van. En nodigt haar vrienden uit om samen met haar in dat huis te overnachten.

    Maar wat, als het verhaal wel klopt?


    Het is een horror verhaal!


    IK HEB DE ROLLEN!


    The Death Story

    [ bericht aangepast op 4 maart 2011 - 21:46 ]

    Volledige naam: Giovana Gisele Costa
    Roepnaam: Giovana
    Geslacht: meisje
    Leeftijd: 17
    uiterlijke omschrijving: Giovana komt uit Brazilië en dat kan je zien. Ze heeft lange bruine haren en een mooie getinte huid. Ze heeft blauwe ogen. Een bijzondere combinatie dus. Ze is 1.78 lang. Haar roze lippen omlijsten haar witte tanden mooi. Giovana draagt graag shirtjes met skinny jeans.
    Foto: foto 1 foto 2 foto 3 foto 4
    titel: hier ben ik slecht in…
    Geen karakter??
    wil je het me laten weten als ik de rol he


    You don't know what you got until is gone

    Volledige naam: Helena Cece(Sisi) Laurence
    Roepnaam: Cece
    Geslacht: Vrouw
    Leeftijd: 17
    Uiterlijke omschrijving: Cece is half Mexicaans. Haar huid is getint, haar ogen bruin en ze heeft steil haar.
    Foto: http://www.animaatjes.nl/beroemdheden/cheryl-cole/detail/animaatjes-cheryl-cole-14831/
    titel: geen idee. :S sorry


    There's power in the words you whisper.

    Ik ga een jongen invullen._O_


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledige naam: Celine Dara Evron
    Roepnaam: Celine
    Geslacht: Vrouwlijk
    Leeftijd: Net 17
    Uiterlijke omschrijving: Celine heeft donker bruin haar, met een grote schuine pony. Ze heeft donker bruine ogen, die wat oplichten als ze bang is. Ook heeft ze altijd om haar ogen een donker lijntje staan.
    Foto: Celine
    Titel: How The Night Changed / Our Special Night / The Woods House ??
    Extra: Celine zit graag in een donkere kamer, waar ze het best naar haar gevoelens kan luisteren, vind ze. Lien is niet gelovig maar heeft wel een kruiskettinkje. Ook heeft ze altijd een klein zakmesje in haar kontzak. Qua kleding draagt Celine graag Vans of versleten Converse, een legging en een tuniekje. Maar ook draagt ze graag een baggy trainings broek hem een hempje.

    Laat je het weten? xx

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:39 ]


    ' Nyctophilia '

    Volledige naam: Jayden Coopers.
    Roepnaam: Jay.
    Geslacht: Een man.
    Leeftijd: 17.
    uiterlijke omschrijving:Jayden heeft een mooie gebruinde huid en kan ook heel erg fier zijn op zijn gespierde lichaam. Hij is een echt latino-type met chocolade-bruine ogen en haar. Zijn haar ligt meestal perfect in de plooi en als dat niet zo is kan hij best chaggie lopen. Als Jayden lacht beginnen zijn ogen lichtjes te sprankelen. Zijn kaarsrechte tanden maken zijn mooie glimlach helemaal af. Hij is ook 1m85. Van kleren draagt hij vaak een cap met een tshirt met soms veel te grappige teksten of tekeningen op en een baggypants en sneakers off vans. Hij heeft een tattoo op zijn rechterschouderblad met de datum dat zijn tweelingsbroer is gestorven, Matth.
    Foto: Jayden.
    titel:'That house hidden in the woods.' She said.


    all I want is the taste that your lips allow

    Volledige naam: London Saul Hudon
    Roepnaam: Saul
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 18
    uiterlijke omschrijving: Heeft bijna altijd een band shirt aan of anders een leren jack aan. Zijn broeken zijn skinny en zitten hoe dan ook vol met gaten. Zijn haar, het krult heel erg en het staat een beetje poef. Zijn schoenen, daar willen de meeste eigenlijk niet over praten. Hij draagt drie soorten: Vans, All stars of boots. Ja cowboy boots. Vergeet niet zijn blijvende peuk. De ene sigaret is op en de volgende is eigenlijk al weer in aantocht. Ook heeft hij al 4 tattoo's, twee staan er voor zijn vader. Die bijna altijd op tour is met de band van hem. Op die tattoo's staat eigenlijk zijn ontwerp en eentje die hij het zelfde heeft als zijn vader. op zijn rechter schouder. De andere twee, eentje is een helemaal zwarte pin up girl, vond hij grappig. De roos op zijn linker arm is voor zijn doel. Ooit net zo bekend worden als zijn vader. Ook al heet het jongetje veel ambitie's toch is hij maar 1.80 lang
    Foto: London
    titel: Maybe, this story is right?

    Laat je het weten?

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 22:27 ]


    Love sheds light one the darkest of times

    IK WIL HET VRIENDINNETJE ZIJN VAN JAYDEN, HIJ IS FACKING HOOOOOTT<3


    ' Nyctophilia '

    Hermoine schreef:
    IK WIL HET VRIENDINNETJE ZIJN VAN JAYDEN, HIJ IS FACKING HOOOOOTT<3

    Haha.(krul)


    all I want is the taste that your lips allow

    Dude, lol xD
    Echt allemaal zo van die getinte mensjes en dan bam ene blanke met een afro xD(krul)(krul)


    Love sheds light one the darkest of times

    BURRITO schreef:
    (...)
    Haha.(krul)

    Even een klein detail mijn personage en het jouwe zijn twee totaal andere types.:Y)


    all I want is the taste that your lips allow

    BURRITO schreef:
    (...)
    Even een klein detail mijn personage en het jouwe zijn twee totaal andere types.:Y)


    Vind ik nie erg :P x)


    ' Nyctophilia '

    Ja, daarom juist. Ik bedoel het zijn allemaal bijna zuid amerikanen. EN die vna mij is dan net toevallig een amerikaan. Meet een afro (krul)(krul)
    Ik vind het grappig xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Taime schreef:
    Ja, daarom juist. Ik bedoel het zijn allemaal bijna zuid amerikanen. EN die vna mij is dan net toevallig een amerikaan. Meet een afro (krul)(krul)
    Ik vind het grappig xD


    Hij is wreeeed mann:)


    ' Nyctophilia '

    Hermoine schreef:
    (...)

    Hij is wreeeed mann:)


    Ik ben ook niet voor niets fan van die man. xD


    Love sheds light one the darkest of times

    ik heb jullie allemaal een rol gegeven. des de eerder kan ik beginnen ! :D