• Jaah, zegt het maar (:

    Wij gingen een quiz doen gister met Economie, als we alle 10 vragen goed zouden hebben hadden we geen huiswerk :Y)
    Dus wij denken dat het over eco ging, ging hij vragen over leerlingen uit de klas stellen.

    Vroeg hij aan een zo'n iemand; 'Wat is de lievelingsband van Esther?" -ik dus.
    Leerling; 'Muse"

    Hahaaa, ik heb t'er nooit over. Maar het valt op.
    En ik draag afentoe een Muse trui/shirt.
    Het is gewoon leuk dat ze dat weten (:

    Heb jij ook iets wat echt bijna iedereen van je weet of iets wat aan jou opvalt?
    -Raaare zin-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Niet echt, geloof ik...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Mijn -nu- rode haar. Ghehe. En mijn lengte, ik ben 1.76. En meestal ook mijn vrolijkheid haha. Ik ben gewoon opvallend. (cat)


    everything, in time

    Nee, denk het niet :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhm ik weet niet. Dat ik Tokio Hotel gefreakt ben denk ik, dat dat mijn favo band is zal iedereen wel weten :'D


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Iedereen weet wel wie mijn lievelings voetballer is.(krul)


    effort never betrays you

    Dreamwalker schreef:
    Iedereen weet wel wie mijn lievelings voetballer is.(krul)

    wesley sneijder?


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Dat ik hyperactief ben?(nerd)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Wanderer schreef:
    (...)
    wesley sneijder?

    Nee, Sergio Ramos._O_


    effort never betrays you

    Vroeger viel ik erg op. Maar ja, wat wil je, als je de één van de twee personen bent op een school met felgekleurd haar. Ja, dan wordt je wel snel herkend. Dus als het gaat over 'die emo' dan gaat het altijd over mij. Maar nu ik niet meer 'alternatief' ben, word ik bij mijn naam genoemd. En mensen gaan ineens aardig doen. Heel vreemd. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dat ik mega fan ben van justin bieber =D ik en nog 1 iemand zijn bij ons de grootste fans op school dusja xD

    dat ik van tokio hotel hou. maar ze pesten me er niet meer ofzo. in ons economieboek staan behoorlijk veel voorbeelden waarin ze tokio hotel hebben gebruikt en dan gaat iedereen iris roepen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Echo schreef:
    Niet echt, geloof ik...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik heb blond haar, maar donkere wenkbrauwen en donkere ogen (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Het zusje van ...


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik heb geen idee...

    Ik ben niet echt zo heel opvallend :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.