• Lissane Roove is een beginnend model, en als het aan haar ligt blijft het daar ook bij. Ze is het zat om steeds gecommandeerd te worden door fotograven die alleen maar lopen te geilen op elk jong ding die er voor hun cameralens verschijnt. Nee, Lissane is het helemaal zat, en loopt weg bij haar pushende moeder. Ook al is ze pas 17, ze is vastbesloten om voor zich zelf te zorgen. Ze voelt zich oud en wijs genoeg, maar wat nou als ze de echte realiteit onder ogen komt? Moet ze het helemaal in haar eentje zien te redden of zal ze haar saving angel tegen gaan komen? Een onzekere toekomst ligt er voor haar. Maar ja, dat is nou typisch a Model thing…


    Doen?
    Ja
    Nee
    Laat het even weten, en als je tips hebt, of misschien een ideetje. Zeg het dan ook ff, of stuur me een pb (:
    Thanks(K)


    The grass is not always greener on the other side

    Persoonlijk vind ik als een meisje zichzelf helemaal uit de pinarie haalt een stuk sterker dan als er een reddende engel komt. Dat geeft het verhaal en het personage meer kracht. Tenzij je dat juist niet wil ^^


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Persoonlijk vind ik als een meisje zichzelf helemaal uit de pinarie haalt een stuk sterker dan als er een reddende engel komt. Dat geeft het verhaal en het personage meer kracht. Tenzij je dat juist niet wil ^^
    Oke.. thanks voor de tip. Ik ga eraan werken:D


    The grass is not always greener on the other side