• Ik wil heel graag een navelpiercing, maar doet het pijn? - Voor degene die er een hebben - En weten jullie een leuke site met leuke navelpiercings?


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ghehe ik snap nooit zo goed waarom mensen dat willen. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi en in de winter zie je er toch niets van. Dus nee, sorry, ik kan je niet helpen.D:


    everything, in time

    Een vriendin heeft dat, en ja het doet pijn.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik heb er geen. Maar het doet geen pijn volgens mij. Je zal het wel voelen, maar geen pijn. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Dat wil ik ook!
    -als ik later tenminste geen blubberbuik krijg xx-


    Me so good.

    Progeny schreef:
    Ghehe ik snap nooit zo goed waarom mensen dat willen. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi en in de winter zie je er toch niets van. Dus nee, sorry, ik kan je niet helpen.D:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ik heb een vriendin die een navelpiercing heeft, en het schieten doet niet pijn, maar als het er in zit doet het de eerste paar weken wel pijn.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb hem, en ik voelde er niks van. Ik zei toen zo van: "Huh? Zit ie er nou al doorheen?"
    "Ja."
    "Echt? Maar ik voelde het niet!"
    "JAHA! Hij zit écht, kijk dan!"

    Lol. (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Progeny schreef:
    Ghehe ik snap nooit zo goed waarom mensen dat willen. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi en in de winter zie je er toch niets van. Dus nee, sorry, ik kan je niet helpen.D:

    Progeny schreef:
    Ghehe ik snap nooit zo goed waarom mensen dat willen. Ik vind het persoonlijk niet zo mooi en in de winter zie je er toch niets van. Dus nee, sorry, ik kan je niet helpen.D:


    En ja, het doet behóórlijk veel pijn. Geloof me, mijn zus schreeuwde het uit.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb net een helix laten zetten en dat viel beter mee dan verwacht. Gewoon doen, zou ik zeggen! ^^


    Let the Night embrace you

    ik heb geen id of t zeer doet xD
    k krijg binnenkort een neus piercing,.. dus ik zie t dn wel weer xD


    Only those who listen can hear

    de pijn kan verschillen van persoon en van de plek.

    Enkele site's waar leuke piercings te vinden zijn:
    -All Over Piercings
    -Piercings Works
    -Sparkling Sieraden

    Bangbros schreef:
    ik heb een vriendin die een navelpiercing heeft, en het schieten doet niet pijn, maar als het er in zit doet het de eerste paar weken wel pijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ligt aan je pijngrens hoezeer het zal doen. (:


    I hope heaven needs you more than I do now.