• Hoi, ik had een vraagje...
    Ik krijg steeds de melding ''Je hebt een nieuw privé bericht!'' Maar dan ga ik naar mijn inbox en dan is er niks :S
    Zijn er meer mensen die dit hebben of ligt dit aan mij?
    En hoe kan ik ervoor zorgen dat het stopt???
    -XxX-

    Ja ik heb er ook last van, echt vet irritant! Had het net nog, maar blijkbaar is dat gewoon een software fout. Het makkelijkste (en betrouwbaarste) is naar je mail kijken en daaruit opmaken of je een nieuw bericht hebt. En openen in een nieuw tabblad verpest waar je mee bezig bent ook niet... ;)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ja ik heb er ook last van, echt vet irritant! Had het net nog, maar blijkbaar is dat gewoon een software fout. Het makkelijkste (en betrouwbaarste) is naar je mail kijken en daaruit opmaken of je een nieuw bericht hebt. En openen in een nieuw tabblad verpest waar je mee bezig bent ook niet... ;)


    Dat van die tabbladen toe ik ook, maar het is gewoon irritant, als ik iets verwacht bijvoorbeeld, dan kijk ik steeds en dan heb ik op een gegeven moment (na zo'n 50 'fakes') zoiets van bekijk het maar!!! en dat heb ik wél een mail :S:S:S

    Ja, meestal negeer ik het ook, ik check mijn mail vaak genoeg om te weten wanneer wel en wanneer niet xD Duss... ^^ Al zou het wel fijn zijn als het werd opgelost *stiekemehint*


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Rutger?????

    JAa echt ee...ZOO iritant...
    heb het ook constant...
    Xx


    everybody needs a song.

    Heb ik ook de hele tijd! Echt niet leuk dus.. :S

    Ik heb het ook. Volgens mij heeft iedereen dat. Maar het heeft iets te maken met of de computer iets opslaat(?) ofzow.

    Ik weet het niet meer, Rutger heeft het me wel een keer uitgelegd, ik zoek het ffies op:)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Quote van een privé bericht hier over:

    Ja, dat was al een keer gemeld. Geen idee waar het aan ligt. Het zal met het cachen van de pagina te maken hebben. Dat houdt in dat jouw computer sommige delen van de pagina in zijn geheugen houdt zodat ie dat niet steeds opnieuw hoeft in te laden.

    Helaas kan ik daar weinig aan doen:(

    Groetjes, Rutger



    xx



    (bericht aangepast door een moderator)
    (reden: -e- vergeten)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik heb een privebericht maar dan komen de meldingen een dag erna toe -_- da's net hetzelfde als 'nieuwe quizzen'


    death to the one at the end of the serenade.

    heb ik ook maar ik weet hoe dit komt:
    telkens als je een quizlet maakt die je nog nooit hebt gemaakt komt dat er! je moet gwn verder staan als het er daarna blijft staan dan betekend het dat je er een echte hebt


    i hate everyone

    Wth.. ik heb dat dus echt helemaal niet ><
    Maar ja.. jullie gebruiken waarschijnlijk allemaal Windows, en ik heb Linux.. Dus

    Hier speelt het probleem eigenlijk nooit. Ik denk dat het te maken heeft met het verversen van de pagina.

    Ik ben bang dat ik hier vrij weinig aan kon doen. De tip van Waldo is erg goed (Y)


    Dit is mijn signature...

    heb ik ook maar ik weet hoe dit komt:
    telkens als je een quizlet maakt die je nog nooit hebt gemaakt komt dat er! je moet gwn verder staan als het er daarna blijft staan dan betekend het dat je er een echte hebt


    je kan ook gewoon je mail checken


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    heb ik nog nooit meegemaakt :$


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb dat niet..


    Frankly my dear, I don't give a damn.