• Hey!
    De titel zegt het al.
    Ik heb niets tegen mensen met een beugel want ik ga er zelf 1 moeten dragen.

    ik binnenkort!

    ik ben er af van vandaag, hij si er af ik ebn kei blij na bijna 2 jaar is hij er vandaag af gegaan,, xD


    *He's the one.

    Ik ma binne een kleine maand ben ik er vanaf^^

    Ik ben hem al 1& een half jaar kwijt^^

    Nu niet maar later misschien


    Don't wanna Fly if You´re still on the Ground...<3

    ik ben er af van vandaag, hij si er af ik ebn kei blij na bijna 2 jaar is hij er vandaag af gegaan,, xD


    Leuk voor jou maar binst zit ik met die rekkers op men kiezen ! Dat doet pijn en ik denk de hele tijd dat ze eraf gaan vallen. Twerkt op mijn zenuwen.

    Ik heb hem vnaf vrijdag O.o
    Echt stom !
    Ik kan niet wachten tot die er uit moet O.o
    2 jaar later -.- '


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik heb hem vnaf vrijdag O.o
    Echt stom !
    Ik kan niet wachten tot die er uit moet O.o
    2 jaar later -.- '


    Whaa das beu.
    Ik ga waarschijnlijk eerst een kin operatie moeten doen of ik moet een buitenbeugel dragen. Als het kin operatie word moet ik toch ng altijd een beugel drage ! Tis om zot van te worde !

    Ik heb een binnenbeugel(die plaatjes) eb af en toe moet ik ook nog die stomme buiten beugel dragen(ookal draag ik die nooit:P)

    Ik moet binnenkort Blokjes gaan dragen :S


    Let the Night embrace you

    Ik ben er vanaf sinds vandaag :D Ik had em stuk gekregen en nu hoef ik hem nie meer en heb ik een draadje :P x


    Tanya is de beste.

    ik heb een plaatjes-beugel (slotjes-beugel noemen ze het ook wel) gehad en nu heb ik een nachtbeugel


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ik kon de eerste paar dagen niet eten. Echt vreselijk! Moest leven op yoghurt drinken en soep ! :S Nhja dat ligt bij iedereen anders..Want toen mijn broer een beugel had , had ie er helemaal geen last van En ik kon amper mijn kiezen op elkaar doen dus tjah.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik kon de eerste paar dagen niet eten. Echt vreselijk! Moest leven op yoghurt drinken en soep ! :S Nhja dat ligt bij iedereen anders..Want toen mijn broer een beugel had , had ie er helemaal geen last van En ik kon amper mijn kiezen op elkaar doen dus tjah.


    omg dat was bij mij ook zo!!
    egt heel irri!!
    kiss

    Keb daarjuist probere eten da lukt langs geen kanten da doe zeer al mijn tanden doen zeer in 1 woord !