• De stelling van vandaag luidt:
    Bang zijn in het donker is voor mietjes

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, iedereen heeft wel een bepaalde fobie en voor best veel mensen kan dit het donker zijn.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tricia schreef:
    Oneens. Ik vind dat als je bang bent (maakt niet uit waar voor) dat je dan geen mietje ben. Ik heb best respect voor je als je voor je angst durft uit te komen.


    <3

    StJimmy schreef:
    Oneens,het is juist heel goed om bang te zijn in het donker. Het is normaal,puur natuur.

    Daarbij,dapperheid is niet het ontbreken aan angst,maar het erkennen en het overwinnen van angst.



    dat laatste vind ik heel mooi gezegt :)


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Tricia schreef:
    Oneens. Ik vind dat als je bang bent (maakt niet uit waar voor) dat je dan geen mietje ben. Ik heb best respect voor je als je voor je angst durft uit te komen.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Oneens, want ík ben geen mietje (cat)

    Arrow schreef:
    Oneens, iedereen heeft wel een bepaalde fobie en voor best veel mensen kan dit het donker zijn.

    Arrow schreef:
    Oneens, iedereen heeft wel een bepaalde fobie en voor best veel mensen kan dit het donker zijn.


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    StJimmy schreef:
    Oneens,het is juist heel goed om bang te zijn in het donker. Het is normaal,puur natuur.

    Daarbij,dapperheid is niet het ontbreken aan angst,maar het erkennen en het overwinnen van angst.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Oneens, het zou stom zijn als je niet bang bent. Het is een naturrlijke reacties. En ja het kan levens kosten maar ook levens redden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    ONEENS, waarom zou je een mietje zijn als je bang in het donker bent? Ik zelf ben soms ook wel eens bang in het onker, zeker als ik alleen thuis ben, maar ben ik dan een mietje? Iedereen is wel ergens bang voor. Ga nou niet opscheppen; Ik ben voor niks bang. Ofzo, iedereen is ergens bang voor.

    Tricia schreef:
    Oneens. Ik vind dat als je bang bent (maakt niet uit waar voor) dat je dan geen mietje ben. Ik heb best respect voor je als je voor je angst durft uit te komen.


    Ja haha.
    Ik ben bang in het donker... x'D


    Your make-up is terrible

    oneens,
    iedereen is wel van iets bang.
    (ik vind de dokter ook wel eng, maar alleen als er bloed getrokken wordt)

    xSnoepjex schreef:
    oneens, want dan ben ik een mietje xd
    Dat je ergens bang voor bent, hoeft neit te betekenen dat je een mietje bent..

    ik ben zelf ook bang in het donker (cat)

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 11:17 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Tricia schreef:
    Oneens. Ik vind dat als je bang bent (maakt niet uit waar voor) dat je dan geen mietje ben. Ik heb best respect voor je als je voor je angst durft uit te komen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    oneens je kunt overal tegenkunnen maar dan het donker eng vinden,
    iedereen heeft wel 1 angst.
    bij bio was het net zo dat we ogen moesten ontleden dus, omdat ik zo vrolijk en lollig deed met een hart en verder ook bij filmpjes van andere organen niet wegkeek, dat ik dat wel ff wou ontleden voor iemand die er niet tegen kon.
    Nou ik heb de hele tijd met mijn neus in de binas gezeten, walgend van de beelden die ik per ongeluk zag:X


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder