• De stelling van vandaag luidt:
    Bang zijn in het donker is voor mietjes

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oneens, ben zelf terrified to the death door The Grudge. Ben veel te bijgelovig, ik kijk al helemaal niet in de spiegel als het donker is. Mensen mogen me een mietje vinden maar zo ben ik nou eenmaal en ze begrijpen me maar en anders laten ze me maar gewoon met rust ;3


    We all die one day, don't fear living.

    oneens. Ik ben bang in het donker omdat ik dan niks kan zien, en ik denk dat het een natuurlijke reactie is omdat mensen willen kunnen zien waar ze zijn en wat er gebeurt.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    StJimmy schreef:
    Oneens,het is juist heel goed om bang te zijn in het donker. Het is normaal,puur natuur.

    Daarbij,dapperheid is niet het ontbreken aan angst,maar het erkennen en het overwinnen van angst.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oneens.

    ILoveNynk schreef:
    Oneens, want ík ben geen mietje (cat)


    SALVATORE BROTHERS - because two hot guys are better than one

    oneens, ik ben ook bang geweest in het donker. het duurde heel erg lang voor ik er vanaf was. er zijn zoveel mensen bang in het donker(geweest) ,zijn dat dan allemaal mietjes?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    StJimmy schreef:
    Oneens,het is juist heel goed om bang te zijn in het donker. Het is normaal,puur natuur.

    Daarbij,dapperheid is niet het ontbreken aan angst,maar het erkennen en het overwinnen van angst.


    I´m nothing special.

    Ik ben het er niet mee eens. Angsten zijn er om te overwinnen, zonder angsten zouden wij niets zijn, dan zouden wij zoutzakken zijn die de hele dag niets lagen te doen, omdat er niets was om te overwinnen. Geen enkel mens is een mietje, iedereen heeft recht om ergens bang voor of van te zijn. Wat bepaalt hoe dapper je bent - nee, niet óf je dapper bent - is jij zelf en niet een woord.

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 18:46 ]


    Our perspective only changes when we change our position.

    Oneens.. Iedereen is wel ergens bang voor.


    What is youre favo scary movie?

    Oneens, bang zijn in het donker is één van zoveel fobiëen en ieder mens heeft er minstens één.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Insecure schreef:
    Oneens, het is supernormaal. Mensen raken snel in paniek wanneer
    ze niet zien waar ze heengaan, niet zien wat er om hun heen is, en krijgen
    het idee dat iemand bij hem of haar in de buurt is die slechte bedoelingen
    heeft.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    oneens. bang zijn is gewoon een natuurlijke reactie, als je iets niet kent.
    je weet nooit wat er in het donker is, omdat je niet kunt zien. dáárom ben je bang, maar bang zijn is niet voor mietjes, vind ik.


    A punk rock song won't ever change the world, but I can name a couple that changed me.

    Oneens, ik ben nu nog altijd bang in het donker (cat)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Feather schreef:
    Oneens, ben zelf terrified to the death door The Grudge. Ben veel te bijgelovig, ik kijk al helemaal niet in de spiegel als het donker is. Mensen mogen me een mietje vinden maar zo ben ik nou eenmaal en ze begrijpen me maar en anders laten ze me maar gewoon met rust ;3

    Ik kijk ook niet in de spiegel in het donker.

    Angsten zijn iets natuurlijks. In onze samenleving wordt het gezien als iets slechts en ben je dan een mietje, maar angsten hebben is misschien wel het beste wat je kan hebben. Angst is je intuïtie en die heeft meestal gelijk, waardoor je in 1 oogopslag al weet of iemand een moordenaar is. Natuurlijk niet letterlijk, maar enge types die herken je doordat je er een zekere angst voor hebt. Angst is juist goed.


    To live would be an awfully big adventure

    oneens,
    het is een reactie je kunt er niks aan doen.
    en anders geef ik toe dat ik een mietje ben


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."