• Ik was 23 februari jarig, en van mijn peetouders kreeg ik een heel mooi armbandje. Paarse steentjes, en een slotje met glinstertjes. De steentjes waren van echt kristal en het slotje van echt zilver.
    Ik was er echt heel erg blij mee, want ik vond hem heel mooi. Ook had ik niet bepaald het idee dat het erg goedkoop was.
    Vandaag had ik weer school dus ik dacht: ik doe voor één dag het armbandje om om hem te laten zien.
    Grote fout.
    Zit ik net zo in m'n zus 'r kamer te zoeken, en ik zag de oorbelletjes die ze op mijn verjaardag had gekregen van mn peetouders, als kleinigheidje. (Dat doen ze altijd.)
    Meteen moest ik denken aan mijn armbandje, dus ik keek naar mijn pols. Daar was ie niet! Dus ik raak meteen in paniek, want ik wist dat ik hem om had naar school. Een vriendin had er namelijk vandaag een opmerking over gemaakt.
    Dus ik helemaal in paniek, want waar is dat ding!? Overal in mijn kamer gezocht, in huis. Nergens. Dus ik ben hem vast op school kwijt geraakt!
    Ik voel me zó ongelooflijk kut, verdrietig en teleurgesteld in mezelf. Ik had dat armbandje gewoon niet om moeten doen! Ik vind het zó kut! Ik vind het zo zielig voor mijn peetouders :[
    Misschien ligt ie morgen bij de concierge, maar ja.. Zo'n duur-uitziend armbandje kan iedereen gewoon meenemen.. Wish me luck guys. :[


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik hoop dat je 'm terugvind !


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Dat is rot, heb ik ook steeds voor. Daarmee dat ik om de 5 minuten aan mijn arm kijk op zo'n momenten. Ik hoop echt dat je hem terug vind (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik hoop ook dat je hem terug vind! Heel veel succes & alles komt goed!


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ohmygaskarth schreef:
    Dat is rot, heb ik ook steeds voor. Daarmee dat ik om de 5 minuten aan mijn arm kijk op zo'n momenten. Ik hoop echt dat je hem terug vind (':


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    das echt k*t voor je en srry maar ik denk dat mensen die dingen gwn gaan stelen dus....


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Ik hoop dat je hem snel terug zal vinden


    Caution first, always.

    Op school is er meestal wel een plek waar ze verloren voorwerpen leggen. Wacht gewoon af tot morgen of overmorgen en ga daar dan eens kijken.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Dat is zeer kut..
    Ik hoop dat je 'm snel vindt!


    Opgeven is geen optie.

    Dat is echt erg voor je, maar je kan er niets aan doen. En het zou ook niet logisch zijn om zo een armbandje te krijgen en het dan niet te dragen..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Aw, dat is echt stom. Maar kijk idd bij de gevonden voorwerpen, en controleer ook nog eens al je zakken en je schooltas, wie weet vind je iets.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik hoop echt voor je dat je hem terugkrijgt. Ik hoop dat er zulke eerlijke mensen op jouw school zitten die hem netjes naar de gevonden voorwerpen brengen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Oh en als je zo een soort van site hebt waar je met heel je school berichten naar elkaar kan sturen (bij ons heet dat smartschool) kan je zo een berichtje sturen naar iedereen dat je je armbandje kwijt bent en dat het veel waarde voor je heeft omdat je het hebt gekregen van je oma die is gestorven ofzoo, en dat je een beloning geeft :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Misschien heeft een goede ziel hem wel anar het secretariaat gebracht ? Maar dat is inderdaad erg kut, ik hoop echt dat je het terug vindt !

    [ bericht aangepast op 7 maart 2011 - 19:41 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ai, dat is inderdaad niet echt fijn, nee. Wish you luck bij de concierge.
    Ik heb dat steeds bij concerten, want ik heb zo'n dure ketting en die wil ik dus onder geen enkele mogelijkheid kwijtraken, omdat het zo'n limited edition was en nu niet meer te koop is.


    Destroy what destroys you.

    Lavahead schreef:
    Ik hoop dat je 'm terugvind !


    ONLY SEVEN LEFT <3