• Ik was 23 februari jarig, en van mijn peetouders kreeg ik een heel mooi armbandje. Paarse steentjes, en een slotje met glinstertjes. De steentjes waren van echt kristal en het slotje van echt zilver.
    Ik was er echt heel erg blij mee, want ik vond hem heel mooi. Ook had ik niet bepaald het idee dat het erg goedkoop was.
    Vandaag had ik weer school dus ik dacht: ik doe voor één dag het armbandje om om hem te laten zien.
    Grote fout.
    Zit ik net zo in m'n zus 'r kamer te zoeken, en ik zag de oorbelletjes die ze op mijn verjaardag had gekregen van mn peetouders, als kleinigheidje. (Dat doen ze altijd.)
    Meteen moest ik denken aan mijn armbandje, dus ik keek naar mijn pols. Daar was ie niet! Dus ik raak meteen in paniek, want ik wist dat ik hem om had naar school. Een vriendin had er namelijk vandaag een opmerking over gemaakt.
    Dus ik helemaal in paniek, want waar is dat ding!? Overal in mijn kamer gezocht, in huis. Nergens. Dus ik ben hem vast op school kwijt geraakt!
    Ik voel me zó ongelooflijk kut, verdrietig en teleurgesteld in mezelf. Ik had dat armbandje gewoon niet om moeten doen! Ik vind het zó kut! Ik vind het zo zielig voor mijn peetouders :[
    Misschien ligt ie morgen bij de concierge, maar ja.. Zo'n duur-uitziend armbandje kan iedereen gewoon meenemen.. Wish me luck guys. :[


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ouch, that sucks ): Maar je moet er niet jezelf de schuld van geven, dingen raken nou eenmaal kwijt, niks aan te doen. Ik hoop voor je dat je hem terugvind ;D Het is niet zo raar dat je hem omdoet hoor, je hebt hem niet voor niks gekregen ^^ En mocht je hem niet terugvinden, een advertentie in je school hangen dat je hem kwijt bent, en dat 'ie emotionele waarde heeft, dat doen ze hier op school ook altijd, en het werkt!


    Alis volat propriis.

    Lavahead schreef:
    Ik hoop dat je 'm terugvind !


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ga rondvragen bij zoveel mogelijk mensen die je kent op school en vraag de concierge om extra op te letten omdat het van grote waarde voor je is? :3
    Ik hoop écht dat je hem vindt!


    your eyes are like stars in the night.

    Ohmygaskarth schreef:
    Dat is rot, heb ik ook steeds voor. Daarmee dat ik om de 5 minuten aan mijn arm kijk op zo'n momenten. Ik hoop echt dat je hem terug vind (':


    "Ignite, my love. Ignite."

    dat heb ik dus ook altijd. ;(
    dat suckt gewoon ! nouja ik hoop dat je het terug vind ! (:


    Life is a beautiful struggle

    Kleine kans dat je die terugvind. Ik heb ook ziets gehad maar dan met een ring met een diamantje erin die ik bij gym had laten liggen...........nooit meer teruggevonden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat is echt een rot gevoel. Ik hoop dat je het terug vind!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    ah, ik hoop dat je hem vind. Dat is zo'n rot gevoel.

    ik hoop dat je hem vindt, en anders plak je een poster op..?


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Je moet niet boos zijn op jezelf. Armbandjes heb je nou eenmaal om te dragen. Gewoon rustig hopen dat hij op school ligt. En heb je er misschien niet garantie op ofzo?


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik hoop ontzettend voor je dat je hem terug vind! heel veel succes !


    bad luck is luck 2