• En toen was het voorbij!
    So, wat vonden jullie ervan?

    Ik vond het ge-wel-dig (:


    Felix

    Jaloezie hierzo. (huil)

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:45 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ging niet, ik ging normaal gisteren naar usher maar lag in het ziekehuis ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ging er niet heen


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Laime schreef:
    Ik ging niet, ik ging normaal gisteren naar usher maar lag in het ziekehuis ;s

    Awwww, dat is wel heel zielig ):


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Awwww, dat is wel heel zielig ):

    Jep, door een stomme gast, hij heeft gewoon alles verpest --'


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Laime schreef:
    (...)
    Jep, door een stomme gast, hij heeft gewoon alles verpest --'

    wat kut! D:
    mán ik leef met je mee..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Jaaaaa, ik was er ook! Het was zo geweldig! Ik heb 6 uur in de kou gezeten maar het was het helemaal waard! Ik had trouwens van die bandjes gekregen om in zo een apart vak HELEMAAL vooraan tegen het podium aan te staan gekregen, zo awesome!

    Abruzzi schreef:
    Jaaaaa, ik was er ook! Het was zo geweldig! Ik heb 6 uur in de kou gezeten maar het was het helemaal waard! Ik had trouwens van die bandjes gekregen om in zo een apart vak HELEMAAL vooraan tegen het podium aan te staan gekregen, zo awesome!

    Hoe kom je daar nou weer aan?
    Ik zag daar allemaal mensen staan maar ik vroeg me af wat ze er deden (x
    Behalve lucky zijn (:


    Felix

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Hoe kom je daar nou weer aan?
    Ik zag daar allemaal mensen staan maar ik vroeg me af wat ze er deden (x
    Behalve lucky zijn (:

    Nou, we kwamen zo binnen, want ik stond bij dat hek dat als tweede openging, en toen stond zo een gast dat uit te delen dus wij daarheen rennen. Geen idee wat het was, maar het kon alleen maar positief zijn, haha. Dus toen kwamen we er als laatste achter dat we helemaal tegen het podium stonden. We hadden zoveel ruimte daar en we stonden uit eindelijk daar met die Tom Dice enzo, haha. Was wel droog. We hadden ook heel de tijd oogcontact met Elizabeth (die trouwens zo een blaadje van ons en een t shirt had neergelegd bij die drummer :Y) en Grant dus we waren zooo lucky!

    Abruzzi schreef:
    (...)
    Nou, we kwamen zo binnen, want ik stond bij dat hek dat als tweede openging, en toen stond zo een gast dat uit te delen dus wij daarheen rennen. Geen idee wat het was, maar het kon alleen maar positief zijn, haha. Dus toen kwamen we er als laatste achter dat we helemaal tegen het podium stonden. We hadden zoveel ruimte daar en we stonden uit eindelijk daar met die Tom Dice enzo, haha. Was wel droog. We hadden ook heel de tijd oogcontact met Elizabeth (die trouwens zo een blaadje van ons en een t shirt had neergelegd bij die drummer :Y) en Grant dus we waren zooo lucky!

    Aah, chill!!
    Ik moest per se tot laat naar school, maar ik stond zeg maar bij het podium waar Tom Dice op speelde, daar stond ik echt heel vlak bij.
    En ik heb Grant z'n plectrum.
    -denk ik, het lag op de grond x)-


    Felix

    Ik was er niet.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    CrazyChicken schreef:
    (...)
    Aah, chill!!
    Ik moest per se tot laat naar school, maar ik stond zeg maar bij het podium waar Tom Dice op speelde, daar stond ik echt heel vlak bij.
    En ik heb Grant z'n plectrum.
    -denk ik, het lag op de grond x)-

    Haha, ik was niet naar school gegaan en zat er al om 1 uur, haha. Ik heb 2 plectrums! Haha, eerst 1 gekregen toen we bij de bus stonden waar ze toen uit kwam 's middags, van Grant, en eentje kreeg ik tegen mijn voorhoofd tijdens het concert, waarvan ik nog steeds niet weet waar die vandaag komt want ik stond met mijn hoofd naar het publiek en Taylor had geen gitaar en de gitaristen stonden achter me, haha. En ik stond in het vak met Tom Dice en zijn band enzo, haha.

    Abruzzi schreef:
    Jaaaaa, ik was er ook! Het was zo geweldig! Ik heb 6 uur in de kou gezeten maar het was het helemaal waard! Ik had trouwens van die bandjes gekregen om in zo een apart vak HELEMAAL vooraan tegen het podium aan te staan gekregen, zo awesome!

    Seriously? Daar stond ik ook? :'D Groen of rood qua bandjes? ;o

    OT: Het was geweldigggg ik houd van haar. <3

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 16:29 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Jeez, nu word ik ook jaloers. En ik was er gewoon bij!


    Felix

    Wanderer schreef:
    Jaloezie hierzo. (huil)


    wth.