• En nu word het eens tijd dat de limburgers mogen boemen! =D

Uitleg:
    Als je géén nederlandse of belgische limburger bent dan tel je gewoon,maar als limburger mag je boemen!
    bijv:

Hans: 1
    Kees: 2
    Jean-pierre: 3
    Limburger: Boem!

Ohja, ik ben limburger dus beginnen jullie maar ;x

[ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 13:55 ]

walking get's too boring, when you learn how to fly..

8 Ik ook, maarja daarvoor heb ik Hardstyle, een telefoon waarmee ik een leuk meisje van Q kan smsen ;p en Quizlet

[ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 9:53 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

11 ach ziek thuis liggen is ook niet alles. Verveelt zich te pletter. Was net te laat wie sms'jes? Is nieuwsgierig aangelegd.

[ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 9:55 ]

The breaking of a wave cannot explain the whole sea ~ Vladimir Nabokov

12, ja das idd kut

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

14 jaja lang leven de verveling

15 jeey verveling overheerst.

16 Hmm, ik ga maar eens een drarry facebook convo maken of smsen. Hmm kdoe wel allebei xD

17 hum veel plezier zou ik zeggen. Ik ga maar eens wat eten en de paracetoml doos plunderen.

18 Zo klaar. Dankje en eet smakelijk

19 dank je is te lui om uit bed te komen en naar de keuken te lopen.

Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

21 hahaha das best slecht

22 het ik heb mijn rug gekneusd. Oké oké ik geef er normaal gesproken ben ik ook zo lui aangelgd.