• Ja echt!
    Ik heb bijna examen, en om daar op te trainen kregen we een proefexamen van de belangerijkste vakken Economie en Handel, en ik heb op alle twee een onvoldoende gehaald, dus ben bang dat ik voor het echte examen ga zakken....

    Thuis gaat het ook niet lekker vind ik. Sinds mijn moeder een nieuwe vriend heeft, is ze elke dag bij hem, slaapt daar ook enzo. Ze komt alleen even thuis om eten voor me te maken enzo, dan gaat ze weer weg. Dus ik zie haar ook niet veel meer, en ik mis haar best wel.

    En mijn vriend... ik ben laatste tijd zo bang hem kwijt te raken, ik ben echt heel onzeker over me zelf, geen idee waarom. En.. Naja soms krijg ik gewoon de indruk dat mijn vriend liever ergens anders is, dan bij mij...

    Damn.. ik twijfel overal aaan, en het maakt me gek. En zeggen van : Je hoeft niet onzeker te zijn en ga met je moeder en vriend praten helpen niks ]: Ik voel me van binnen gewoon alleen, en verlaten ofzo. Klinkt misschien overdreven maar voelt me echt zo... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen..

    Sorry voor dit gezeur, en bedankt als je je tijd verspilt hebt om dit even te lezen <3 Ik moest het gewoon even kwijt..


    Sometimes it's best not to care.

    misschien moet je naar zo'n therapeut gaan?
    ben je niet depressief?
    -ikweet klinkt best overdreven maar je weet maar nooit.-


    Dreams are like water, they are beautiful, sad, quiet, wild, changeable, unpredictable ...

    SE7EN schreef:
    misschien moet je naar zo'n therapeut gaan?
    ben je niet depressief?
    -ikweet klinkt best overdreven maar je weet maar nooit.-


    Maar in die mensen geloof ik niet.
    Ik weet niet of ik depri ben. Ik twijfel gewoon overal aan, en word gek van mezelf ]:


    Sometimes it's best not to care.

    Ik weet hoe jij je voelt en hoeveel mensen ook voor je klaar staan zo'n gevoel gaat niet over. Het is zo vervelend, maar ik denk dat je je vanzelf wel minder alleen gaat voelen, daar hoop ik zelf ook nog altijd op.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Praat eens met je moeder en je vriend.
    Tegen je mama kan je vertellen dat je haar mist enzo. Als je dit niet durft te zeggen, kan je het in een brief schrijven bijvoorbeeld. Je kan voorstellen dat haar vriend in jullie huis blijft slapen, dan is je mama toch thuis.
    En vertel tegen je vriend dat je bang bent om hem te verliezen, maar dat je niet echt weet waarom.
    Het klinkt idioot enzo, maar je moet gewoon je hart luchten tegen je naaste omgeving. Praten helpt echt!
    Ik hoop dat je je snel weer gelukkiger voelt! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Jacksass schreef:
    Ik weet hoe jij je voelt en hoeveel mensen ook voor je klaar staan zo'n gevoel gaat niet over. Het is zo vervelend, maar ik denk dat je je vanzelf wel minder alleen gaat voelen, daar hoop ik zelf ook nog altijd op.

    Eerlijk gezegt voel ik me al héél lang zo. En het gaat maar niet over, en als ik denk dat het goed gaat en mooi gaat, dan opeens in één dag is er weer iets wat tegen zit, en dan valt alles meteen weer tegen. Echt alles! ]:


    Sometimes it's best not to care.

    Optimistic schreef:
    Praat eens met je moeder en je vriend.
    Tegen je mama kan je vertellen dat je haar mist enzo. Als je dit niet durft te zeggen, kan je het in een brief schrijven bijvoorbeeld. Je kan voorstellen dat haar vriend in jullie huis blijft slapen, dan is je mama toch thuis.
    En vertel tegen je vriend dat je bang bent om hem te verliezen, maar dat je niet echt weet waarom.
    Het klinkt idioot enzo, maar je moet gewoon je hart luchten tegen je naaste omgeving. Praten helpt echt!
    Ik hoop dat je je snel weer gelukkiger voelt! (:

    Ik heb mijn moeder al eerder gezegt dat ik hoop dat ze wel weer eens thuis komt.. En haar vriend is hier ook een tijd geweest, maar toen zo ineens gingen ze naar zijn huis..
    En ik heb mijn vriend ook al zovaak gezegt hoe ik me voel, en dat ik bang ben, maar hij zegt dat ik niet bang hoef te zijn en blablabla en op dat moment als hij dat zegt geloof ik hem, maar daarna doet ie weer anders tegen, waardoor ik ga denken dat het hem niks boeit en dan denk ik weer van 'Vind je me wel eens echt leuk, of gebruik je me' En daar heb ik ook eens met hem over gepraat, en toen kregen we ruzie.. maar hij zweerde dat ie mij niet kwijt wou, en echt van me houdt enzo.. Maar toch voelt het anders ]: En dat doet pijn, want ik hou mega veel van hem..


    Sometimes it's best not to care.

    Paradox schreef:
    (...)
    Eerlijk gezegt voel ik me al héél lang zo. En het gaat maar niet over, en als ik denk dat het goed gaat en mooi gaat, dan opeens in één dag is er weer iets wat tegen zit, en dan valt alles meteen weer tegen. Echt alles! ]:

    Ik snap helemaal wat je bedoelt maar toch ik blijf hoop hebben. Ik voel me ook al lang zo en iedereen staat klaar voor me en als mensen lieve dingen tegen me zeggen ben ik gelukkig, maar dan lijkt iedereen ineens weer tegen mij te zijn en dan voel ik me weer helemaal kut en blijf ik daar heel lang in hangen. Maar een goede nachtrust helpt wel, dan voel je je minder snel gestresst en ben je minder gevoelig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    (...)
    Ik snap helemaal wat je bedoelt maar toch ik blijf hoop hebben. Ik voel me ook al lang zo en iedereen staat klaar voor me en als mensen lieve dingen tegen me zeggen ben ik gelukkig, maar dan lijkt iedereen ineens weer tegen mij te zijn en dan voel ik me weer helemaal kut en blijf ik daar heel lang in hangen. Maar een goede nachtrust helpt wel, dan voel je je minder snel gestresst en ben je minder gevoelig.

    Ik heb niet echt mensen die voor me klaar staan... Ik heb niet veel vrienden hier waar ik woon omdat ik niet geaccepteerd word door mijn stijl. Ik heb hier maar twee vriendinnen, en een vriend die ik echt vertrouw.. maar ik voel niet echt steun van hun. Ook al praat ik met mijn vriend.. het helpt me niets want het enige wat ie zegt is: ;o en : :/ En : aah. ]: Voor de rest niks.. En als ik in het echt met hem praat over zoiets, zegt hij serieus NIKS! en me vriendinnen, die weten volgens mij niet wat ze er mee aanmoeten.. en mijn nachtrust is alsnog wel goed, maar voel me elke dag weer k*t... Ga ook met tegenzin naar school enzo.. ]:


    Sometimes it's best not to care.

    vertel het aan je moeder, al die twijfels, dat je je alleen voelt. Enpraat eens met je vriend.. Als hij echt van je houdt, helpt ie jou wel!:)
    & ik geloof ook niet zo in die therapeuten.. misschien heb je een goede vriendin die je kan helpen? Of je vertelt het aan je vriend, misschien wil hij samen met jou de problemen met je moeder oplossen. En als je vriend zegt dat hij van je houdt, is dat waarschijnlijk ook zo.. Niet zo onzeker, je moet hem alleen wel vertrouwen, en dat doe jij nu niet..


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Ik begrijp helemaal hoe je je voelt,ik voel me ook zo.
    Misschien helpt schrijven,bij mij helpt dat soms.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Ik begrijp helemaal hoe je je voelt,ik voel me ook zo.
    Misschien helpt schrijven,bij mij helpt dat soms.

    Ik wil wel schrijven... maar er komt niks meer in mij op. Het is alsof ik geen hersens meer heb, alles is leeg o.o


    Sometimes it's best not to care.

    SE7EN schreef:
    misschien moet je naar zo'n therapeut gaan?
    ben je niet depressief?
    -ikweet klinkt best overdreven maar je weet maar nooit.-


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Paradox schreef:
    (...)
    Ik wil wel schrijven... maar er komt niks meer in mij op. Het is alsof ik geen hersens meer heb, alles is leeg o.o

    Je moet ook geen verhaal schrijven of zo,gewoon losse woorden en zinnen,maakt niet uit wat.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Je moet ook geen verhaal schrijven of zo,gewoon losse woorden en zinnen,maakt niet uit wat.

    Okee, nou kijk wel...
    Weet je wat mij ook zo gek maakt? Dat me vriend net doet alsof er niks met me is... Hij kan aan mijn msn naam zien dat ik me rot voel, en ik doe wat anders... maar hij zegt er niks van o.o Het moet allemaal van mijn kant komen, ik word echt kwaad en gek hier van!!!!!


    Sometimes it's best not to care.

    Oh, het liefst zou ik je een hele dikke knuffel willen geven, want ik weet hoe het is om je zo kut te voelen. Ik kan je niets anders zeggen dan dat alles wel op z'n pootjes terecht komt. Ik zeg niet dat morgen de zon weer schijnt en je de jackpot wint, maar het komt er heus. Voor nu, probeer te relaxen. Als je je opgelucht wilt voelen, ga met ze praten, dat helpt echt. En over je examen, doe rustig aan en probeer niet zo te stressen. Doe je best en blijf in jezelf geloven. Je komt er wel. <3


    wth.