• o wat haat ik mn vader nu.
    hij is er net weer..
    en ik had dus dat zwarte haar probleem nou ik vind het ook niet zo mooi [maar ik zie er ook niet uit want ik heb het nog niet gestijld en ik heb geen makeup op enzo..] komt mn vader thuis zegt hij; nou, ik vind het hartstikke lelijk ik vind het echt niet mooi blablabla..
    hij zegt ook altijd al dat mn kleren niet mooi zijn ofzo..
    niet dat ik me er iets van aantrek ofzo maar het is gewoon kut om te horen, door mn eigen vader enzo.. :|


    AAP

    dat komt neer op geestelijke mishandeling.. heb je er al is met iemand over gepraat?

    dat heb ik ook.;
    elke dat is er wel wat !
    dan is het te hoerig of te sletterig
    de nandere keer de Ghotic achtig :S


    Ja,inderdaad.
    Van mij mag ik alles aan wat ik wil en mijn pa zegt echt zo: 'Ga je die kleren aandoen? Dat is echt zon hoerig ordinair geval.'

    En dan draag ik gewoon een strakke spijkerbroek,zwarte All stars en een roze strak hemdje. (A) :S

    Laat hem en negeer het.

    Bij mij is het altijd men ma
    dan zegt ze, schmink u niet eens zo zwart.
    Dan doe ik dat wat minder, dus het weinigste dat ik zwart kan doen en dan zegt ze, als ge daarnaartoe gaat, schmink u dan niet zo fel als nu
    en ik van: DAT IS HET WEINIGSTE DAT IK KAN!!!!
    NU ga ik vanaf nu HEEL zwart rondlopen, NAH! xD

    Laat hem en negeer het.

    dat gaat ook zo makkenlijk -_-


    don't Worry...Be gay.

    Wauw, leuke pa hebt jij ... ach niets aantrekken jij draagt wat jij wilt !!


    What's wrong whit loving someone?

    Gosh, ik snap hoe je je voelt >.<
    Like, soms dan ga ik shoppen met mn ma, en dan pas ik iets wat ik echt prachtigmooi vind, en dan vind zij het niks >.< Toen ik mijn haar zwart verfde lachde ze me bijna uit. Maar misschien verdien ik dat wel, ik lach haar soms ook wel keihard uit x] Maar ze bedoelt het ook niet echt gemeen, ze kan gewoon niet verbergen dat ze iets niet leuk vind x]

    Maar dat je vader zo doet is klote. Ik zou er gewoon met hem over praten.


    Mew <3

    wat sielig voor jou(huil)

    mijn ouders lopu te seiku dat ik helemaal geen swart mar aan hebbu of kopu meer


    fuck hun egt waar