• Ik heb dus een proloog geschreven voor een nieuw verhaal waaraan ik graag verder zou willen. Het gaat over Arthur en Eames uit de film Inception. En ik zou het super vinden als jullie hem even uit zouden willen proberen (en misschien een reactie achter zouden willen laten).

    Het maakte Arthur niet uit dat het pas vier minuten over negen was. Hij was uitgeput van het boodschappen doen, uren in de keuken hebben gestaan en hopen dat Eames zou genieten van zijn lasagne en een romantisch avondje op de bank. Arthur was moe van het wachten. Moe van verdriet en moe van Eames.
    --
    Na 'Inception' zijn Arthur en Eames al jaren lang gelukkig samen. Ze werken allebei, met hun oude team, minstens een paar dagen per week op een universiteit in Illinois, Chicago waar ze ook wonen.

    Arthur doet het meeste aan het huishouden, terwijl Eames elke werkdag op de universiteit te vinden is. De laatste paar weken zien ze elkaar steeds minder en begint Arthur het gevoel te krijgen dat Eames het niet meer ziet zitten met hem.


    De beschrijving

    Hoofdstuk 1

    [ bericht aangepast op 8 maart 2011 - 19:55 ]


    Caution first, always.