• Ik kies niet de eerste maar de beste!!

    Ik heb rolletjes vooor mn serie:
    Die ook nog geen titel heeft ,dus als iemand een leuke titel kan bedenken voor me ,,Graag:


    Ik ben Raven,14 jaar..
    AL mn hele leven woon ik Nederland,, Het koude kikkerlandje jaa ,, Me leven was goed,, Tot de scheiding,Ik was 8..
    Nu is me pa hertrouwt met 1 of andere Simone..
    Ze heeft ook 2 zoon's ,die tweeling van Tokio Hotel.
    Hij is me gewoon vergeten! Weetje wat hij laatst op tv zei toen de pers hem een keer ''overhoorde''.
    Dat hij geen kinderen had!
    En om je eigen vader dat te horen zeggen doet pijn..
    Veel pijn..
    Mn moeder is sinds me pa weg is gegaan er alleen maar op achteruit gegaan.
    Slaan?? Nee .. Ze doet iets veel pijnlijkers..
    Ze negeert me,, In mn arm staan letters gekrast..
    Wat presies weet ik niet.. ik heb het neit zelf gedaan! Ik word gewoon soo wakker, met krassen en blauwe plekken over mn hele lichaam.
    het boeit me ook niet veel,, Net soals niemand anders het boeit. Mn hart is gebroken, en vanbinnen bloed ik dood, En ik heb geen flauw idee hoe lang ik het nog volhoud om maar te glimlachen.

    I'll just wait untill the day come that i'll break..



    Rollen:

    Vriendin Tom: BEZET!TomIsMyAngel
    Vriendin Bill: BEZET!weareONE
    Bf Raven: BEZET!THbabe
    Huppelkutje leider:
    Huppel 1:
    Huppel 2:
    Vriend Raven 1:
    Vriend Raven 2:
    Vriend Raven 3


    Wat ik wil weten??

    Naam:
    Leeftijd:
    ROl:
    Plaatje:
    Like's:
    Dislike's:
    Titel voor de serie x'D:
    Tekstje

    Willen jullie de plaatjes Aub tussen die url setten anders meot ik telkes die link gaan kopiëren ensoo en da vind ik irritand.. [/veeleisend] XD


    Crack a bottle

    jeeeeeejj dankjeeeeeeeeeeeee (H)(H)(H)
    zeg wanneer de quiz er is hé (A)(H)(H)(H)


    Some people make the world special just by being in it

    Naam: Laura

    Leeftijd: 14

    ROl: BF Raven

    Plaatje:
    http://img508.imageshack.us/img508/2952/03ei1.jpg
    Voor is een keer geen scene

    Like's: boksen, Haar bf Raven, music, kauwgom, veters (snoep), my friends, ducky's

    Dislike's: shoppen, naalden, spinnen

    Titel voor de serie x'D:
    My Broken Heart
    Man dat is slecht

    Tekstje:

    Yo, Laura hier
    Ik ben dus Laura en ik ben de bf van Raven. Ik ben even oud als zij dus dat is 14. Volgens haar ben ik ook een beetje een halve jongen maar jah. En ik ben geobsedeerd door Ducky's
    xD Jah jah I (H) My Ducky's. Ik heb zelfs een ducky leger.
    Maar ik moet gaan
    Chiao <3


    Live life limitless.

    Naam: Yoni

    Leeftijd: 15

    ROl: Bf raven

    Plaatje: http://www.thereeler.com/images/mary-kate.jpg

    Like's: mijn vrienden, kauwgom, mijn dieren, Tokio Hotel, mijn laptop

    Dislike's: ongedierte, huppels, school TH-haters

    Titel voor de serie x'D: I Dont Now

    Tekstje:
    Hey ik ben Yoni en ben 15 jaar, ik lieb mijn vrienden en mijn lieve huisdieren en Tokio Hotel, ik woon dicht bij mijn Bf Raven, ik haat huppels, school en Th-haters en Oh, ja ik hou ook nog van kauwgom en mijn laptop (:
    dit was het zowat (x


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik heb op je andere topic gereageerd


    Fight for you're love, cause it worth it

    BF Raven

    Inf komy!


    Naam: Annelies



    Leeftijd: 16



    ROl: Vriendin Bill



    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=72291



    Like's: Vrienden, IceCream,n Hello Kitty, chocolade, muziek



    Dislike's: Arrogante en irritante mensen, spinnen en insecten



    Titel voor de serie x'D: Uhmm ik zeg er zo een maar ik ben nu momenteel inspiloos! Sorry



    Tekstje

    Haaiii peopz <3

    Mijn naam is zoals je misschien al gezien had Annelies en ik ben al 16 jaar oud. In mijn vrije tijd doe ik veel aan shoppen, hiphop, met m'n vrienden weggaan en ook zingen. Maar dat zingen doe ik alleen als er niemand thuis is Ik houd veel van m'n vriende, muziek, Hello Kitty, chocolade en IceCream maar ik heb een echte bloedhekel aan irritante en arrogante mensen, spinnen en insecten. Maar liefords, ik moet gaan want we gaan naar de bioscoop!

    LofJoe <3

    rol: BF Raven
    Naam: Stephanie
    Leeftijd: 15
    Foto: http://www.emohaircutstyles.com/wp-content/uploads/2008/06/emo-girl-hairstyle.jpg
    (als hij niet goed is mag je hem veranderen hoor!!)
    Likes: My Friends, TH, muziek, accesoires (of hoe je dat ook maar schrijft) en make-up.
    Dislikes: Haters, huppeltutjes en fietsen tegen de wind in.
    Titel: My Life. Only Pain and Without Father.
    Tekstje:
    Heej ppl
    mijn naam is Stephanie, ik ben 15 jaar en de BF van Raven. Het belangrijkste in mijn leven zijn mijn vrienden. Mijn vrienden beschrijven me daarom ook meestal als vriendelijk, hulpsbereid en veel te lief voor deze wereld. Ikzelf zou meer zeggen eigenwijs, dikkoppig en veel kapsones. Mijn hobby's zijn shoppen, muziek luisteren, zingen en lezen. En waar ik totaal niet tegen kan zijn mensen die liegen. Als je liegt maak je het er niet beter op. Maare moet gaan ppl. Ciao(H)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Als ik de rol heb, kun je dat dan ff melden?
    xxx


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.