• Ik heb een beste vriend, en voor mij voelt het gewoon, alsof ie mijn broer is.. en hij heeft mij ook altijd zijn 'zusje' genoemd.
    Hij had dus een vriendin, en volgens mij is het sinds vandaag uit, want het staat niet meer in zijn naam.
    En hij liet weken niks van zich horen, en als ik hem dan huilend opbelde, dan zei 'ie dat er niks aan de hand was. Mijn beste vriendin heeft ook weinig contact met me.
    Vandaag is er een goede kennis van me overleden, dus ik voel me best wel rot. Dus ik stuur een bericht via hyves naar mijn beste vriend van: 'Ik ben best wel verdrietig, wil je morgen even langskomen?' Gewoon als vrienden, of als broer en zus. En aangezien die vriendin van hem, engels is, zegt ze tegen mij - ik vertaal even naar NL - ; 'Stop ermee, om mijn beste vriend te verleiden.'
    Ik snap niet hoe zij erbij komt dat ik hem verleid, ik vroeg alleen maar of hij wou komen...


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    khishkgje D'AWW. D:
    Wat dom van dat kind dat ze zegt dat jij hem verleid man, je ziet hem gewoon als broer.
    En wil ze nu niet meer langskomen ofzo? ;n;
    /aait/


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    @%$#@$#@. Ik zou zo hard flippen.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Wow, wtf, ik zou echt heel boos worden.


    live the life you love

    Ze ziet je als concurrentie, wees blij! (krul)


    Work hard and become a leader; be lazy and never succeed

    Naja zeg :O Laat dat mens maar lekker denken! Je weet zelf wel dat je het niet zo bedoeld. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Nouja, ik zou er als meisje ook wel moeite mee hebben als mijn vriendje naar een ander meisjes huis ging in zijn eentje, maar misschien moet ze zich erover heen zetten?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.