• Iemand die deze Animes heeft gezien? ^^
    En wat is nog een leuke anime om te kijken?
    Ik hou niet echt heel erg van romantiek, en van meiden dingen.
    Iets met dieren ofzo vind ik ook erg leuk.
    Dus post hier wat Animes, want ik heb weer tijd om ze te zien. :P


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Scandinavia schreef:
    (...)
    Het is kinda bloederig x'D Maar niet eng ofzo in my opinion :]


    en naakterig. xd


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    SoulEater schreef:
    (...)

    en naakterig. xd

    -plat- x'D


    Alis volat propriis.

    LOL idd, naakterig. xD


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    YAHJ Wolf's Rain en Elfen Lied ♥
    Alleen kan sommige episodes van Elfen Lied niet zijn, omdat ie op Youtube 18+ zijn.
    En ik als geb. datum 2.9.1996 (een neppe datum, ik gebruik nooit mijne echte gegevens voor een site).
    Best jammer. Alleen Wolf's Rain en Ginga Densetsu Weed kan ik kijken.


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik heb Wolf's Rain gezien en vond het heel goed. Elfen Lied heb ik nog niet gezien, maar dat ben ik wel van plan.
    De eerste anime die ik keek, waren vaak wel meisjesachtig, met romantiek en zo, maar de laatste tijd kijk ik vooral actie/thriller/horror-anime, fantasy vind ik ook wel leuk.
    Ik vond Higurashi no Naku Koro ni heel goed, maar ik heb alleen het eerste seizoen nog maar gezien.
    Verder waren Another, Death Note, Guilty Crown, Mirai Nikki en Shiki heel goed.
    Van de anime die ik momenteel aan het kijken ben, vind ik Psycho-Pass de beste.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb Wolf's Rain op dvd. Een van mijn favorieten. Misschien dat je Full Metal Alchemist leuk vindt? Is absoluut niet romantisch of meisjes achtig :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Fruit basket
    Acchi Kocchi
    K-ON!
    Clannad
    Yumeiro Pâtissière
    Kimi ni Todoke


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise