• Ik ben in de afgelopen 3 weken 4 vriendinnen kwijtgeraakt.
    De eerste 3 ben ik verloren door een ruzie waarvan ik de dupe was, want ik heb mijn excuus aangeboden en zij niet.
    Die andere had mij gesteudn toen ik door die andere was gekwets maar de eerste dag van mijn voorjaarsvakantie heeft ze via msn gezegt dat ze geen vriendinnen meer il zjn
    Ik heb een gebroken hart
    Ik ben in groep a7 weggepest van school
    En ik vertrouwe voor het eerste weer mensen
    Dat zal ik nu nooit meer doen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik heb sinds dit jaar 2 beste vriendinnen kwijt geraakt (ik had er altijd 3 omdat er 2 een uur bij mij vandaan woonde)
    De eerste omdat ze vreselijk jalours is en de andere omdat ze vond dat we te ver weg van elkaar vandaan woonde (vind ze plotseling na 3 jaar)
    Maar ik denk maar zo: Als je zo doet, dan ben je niet waard om vriendin met me te zijn (klinkt eigen dunkig I know)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je moet je vertrouwen in mensen wel blijven houden hoor, ook al is het lastig. Je moet maar zo denken; zij zijn het niet waard om bevriend te zijn met jou. Misschien voel je je nu rot, maar achteraf ben je beter af zonder die meiden. En er komt heust wel een dag dat je wél goede vriendinnen vind die bij jou passen en die je niet zomaar in de steek laten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat is vreselijk. Maar je moet je vertrouwen in mensen niet opgeven. Praat erover met je ouders. Er zijn genoeg mensen die je wél kan vertrouwen. En misschien vind je die niet gelijk vandaag of morgen, maar het komt echt wel goed!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Ze komen wel terug.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.