• WTH?

    Bron

    Wie schrijft er nu zo'n kinderboek?!
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..


    Get outta my head!

    Wth?
    Dit gaat erover ;o
    Dat dit boek überhaupt màg gepubliceerd worden? O.o
    Een boek dat genocide aanleert?
    Omg x_x


    Has no one told you she's not breathing?

    WTFH, echt OMG oO Is het dan toegelaten om zoiets te publiceren? ;s


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Oooh wat wil ik nu naar Amerika gaan en kleine kinderen bangmaken door te zeggen dat ik een Belg ben.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 12:40 ]

    Proberen ze kinderen aan te zetten om Ons te doden?
    Moord en kinderboek gaat ook niet samen hoor


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Haha wtf :') Vreemde mensen op de wereld.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wtf 0.o


    Life is hard and then we die

    Wat :'D.
    "En dan moeten ze Belgisch leren" als je zo'n boek schrijft, zoek dan tenminste wat op --'. Belgisch bestaat niet.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Wat is dat nou weer voor onzin?
    Wil hij die kinderen hersenspoelen of zo? O.o
    Soms vraag ik me af of sommige mensen wel een leven hebben.

    Reloaded schreef:
    En het meest ironische is dat die 'Belg' op die tekening een Barret draagt en lederhosen? Dat is frans en duits en heeft al absoluut niets te maken met België..

    Dat zei hij in z'n bericht, de Belgen zouden geen eigen identiteit hebben.


    Life is hard and then we die

    Wtf ;o

    Je zou Belgisch moeten leren op school

    Misschien moet een auteur toch eerst maar wat informatie opzoeken, voor zover ik weet is Belgisch nog altijd geen taal --'

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 12:48 ]


    Never run out of reasons to smile...

    PUKKELxDING schreef:
    (...)
    Dat zei hij in z'n bericht, de Belgen zouden geen eigen identiteit hebben.
    Ja en dan. het is niet omdat wij geen klompen dragen, of lederhosen of barretjes dat wij geen identiteit hebben..
    En dat is dan nog altijd geen reden om een genocideboek voor kinderen te schrijven.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 12:49 ]


    Get outta my head!

    PUKKELxDING schreef:
    Wtf 0.o

    Celestial schreef:
    Wat is dat nou weer voor onzin?
    Wil hij die kinderen hersenspoelen of zo? O.o
    Soms vraag ik me af of sommige mensen wel een leven hebben.


    There's power in the words you whisper.

    Reloaded schreef:
    (...)Ja en dan. het is niet omdat wij geen klompen dragen, of lederhosen of barretjes dat wij geen identiteit hebben..
    En dat is dan nog altijd geen reden om een genocideboek voor kinderen te schrijven.
    Ik verklaar alleen maar waarom hij dat heeft gedaan, ik zeg niet dat ik het met hem eens ben.


    Life is hard and then we die

    Hoezo ga je al die kleine kinderen tegen de Belgen opstoken of hen op zijn minst bang voor Belgen maken?!

    Je zou Belgisch moeten leren op school en drie keer per dag wafels eten. Klinkt goed, denk je misschien, maar geloof me, je zult er snel je buik van vol hebben.'


    Nee, hun in Amerika dan. Daar word die kinderen aangeleerd 5maaldaags fastfood te eten. -_-

    edit:
    ‘Zodra de Belgen dood zijn, moord ik de Zweden uit. Zwijg me over die Zweden.'

    Ik mag hopen dat die man gewoon een bedroevend slecht gevoel voor humor heeft, maar ik vind dit niet normaal.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2011 - 12:53 ]


    ars moriendi