• Ten eerste wil ik al zeggen dat Q ongebruiksvriendelijk is voor mac-gebruikers.
    Waarom? Op mijn toetsenbord staan deze twee knopjes niet [ ] (die zullen wel ergens te vinden zijn maar ik heb geen zin te zoeken)
    Wat natuurlijk leidt naar mijn 'probleem'
    Bij gedichten en soms ook gewoon bij stories zet ik mijn foto's erbij adhv de

    code.
    Maar nu er geen knopje staat om dat te zetten, moet ik altijd op iets anders duwen, bv [url ][ /url] en die url dan vervangen door img.
    Dit is natuurlijk héél erg onhandig en vervelend.
    Dus zou het niet makkelijk zijn als er zo'n knopje kwam, om het racisme tegen mac-gebruikers weg te werken hier. ;d
    en jaja, natuurlijk zullen er mensen zijn van het principe, 'vind ik niet nodig'
    gtfo, jullie hebben dan geen mac en zitten dan ook niet met dat probleem. (:
    Oh hi, ik heb gegoogled, ik kan die toetsencombinaties niet maken met mijn computer. [/url]

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 15:26 ]

    Oké dan.
    Misschien als je het aardig had gebrengt en niet zo bot had gedaan zouden we er over na gaan denken. Maar jij begint gelijk van die kut reacties te geven en dan gunnen we jou idd geen plezier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Andromeda schreef:
    (...)
    Je gaat me nu toch niet zeggen dat mijn beginpost niet "vriendelijk" was (:

    Nee, maar reacties tegen leden vind ik wel grof. Misschien dat je een beetje geërgerd nu bent, ga dan nu even weg en kom straks terug als je wel vriendelijk kan reageren. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar reacties tegen leden vind ik wel grof. Misschien dat je een beetje geërgerd nu bent, ga dan nu even weg en kom straks terug als je wel vriendelijk kan reageren. (:


    _O__O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nee, maar reacties tegen leden vind ik wel grof. Misschien dat je een beetje geërgerd nu bent, ga dan nu even weg en kom straks terug als je wel vriendelijk kan reageren. (:

    Aw, mijn oprechte excuses dan. (flower)
    En nu wil ik niet vervelend doen, maar er zijn echt functies hier die véél nuttelozer zijn dan zo'n knopje, daarom vind het nogal dom dat "neen dat is niet nodig" zo doorgedrukt wordt.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    We helpen iedereen hier op quizlet.
    MAC gebruikers zullen zeker geen gevaar zijn voor het voortbestaan van quizlet. Op je Macbook ding, zul je vast wel die toetsencombinatie moeten maken. Ik zal even voor je zoeken.

    Ik heb al een aantal sites geraadpleegd en ik vind het niet.

    Andromeda schreef:
    (...)
    Aw, mijn oprechte excuses dan. (flower)
    En nu wil ik niet vervelend doen, maar er zijn echt functies hier die véél nuttelozer zijn dan zo'n knopje, daarom vind het nogal dom dat "neen dat is niet nodig" zo doorgedrukt wordt.

    Nou, geen enkele functie is hier nutteloos. Elke functie wordt regelmatig gebruikt. En wij dringen niet door van nee komt niet, dat ligt aan Rutger. Als je je knopje nou écht niet kan vinden op internet moet je even langs een macstore gaan, die helpen je verder. (:


    your eyes are like stars in the night.

    * For open bracket [:
    o Alt + Shift + (


    * For close bracket ]:
    o Alt + Shift +)

    Dit zal het moeten zijn :]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou, geen enkele functie is hier nutteloos. Elke functie wordt regelmatig gebruikt. En wij dringen niet door van nee komt niet, dat ligt aan Rutger. Als je je knopje nou écht niet kan vinden op internet moet je even langs een macstore gaan, die helpen je verder. (:

    Persoonlijk vind ik de kudo's veel nuttelozer dan zo'n knopje, maar dat zal dan wel mijn mening zijn.
    jeetje, ze zullen me graag zien komen met die vraag. :Y)

    Rickjuh schreef:
    * For open bracket [:
    o Alt + Shift + (


    * For close bracket ]:
    o Alt + Shift +)

    Dit zal het moeten zijn :]

    holla
    wat een logische combinatie

    Werkt het nu?


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Het werkt, toetsencombinatie hierboven werkt, thanks to google en mijn collega.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.