• Heey,

    ik zweer het je, ik suck al jaren in liefde en heb al VEEL soorten jongens ontmoet, maar dit is voor mij echt het toppunt.
    Ik heb een jaar geleden een jongen ontmoet, niet knap, niet lelijk, maar echt een schat!
    Nu ja, ik chatte bijna nooit met hem en daardoor zwakte het contact ook af, nu een paar maanden later besloot ik opnieuw contact op te nemen.
    Dat ging vrij makkelijk aangezien mijn broer op dezelfde school als hem zit en facebook bestaat (heilig), dus langzaamaan werden we weer vrienden
    Toen, plots en zéér onverwacht, ging ik op een barbeque bij een vriend van mijn broer en die jongen was blijkbaar de buurjongen van die vriend. Dus we zagen mekaar weer, eerst heel raar, laar dan heel leuk.
    We praatte, knuffelde, hielden mekaar vast enzo, hij gaf echt de indruk dat hij meer voor me voelde dan gewoon vrienden
    Toen voelde ik nog niet echt iets voor hem, maar op dat feit gebaseerd, begonnen er ook gevoelens bij mij te groeien
    Onlangs had ik hem nog eens gezien, maar hij stond bij vrienden en ik bij mijn moeder dus hij kon niet gewoon effe met me komen praten (Ik bedoel... Hij is bijna 18 en ik bijna 14, mijn moeder zou het volgens mij vreemd vinden moest zo'n oude jongen met me komen praten)
    anyway, toen ik de dag later met hem begon te praten deed hij plots ongelooflijk droog en kortaf.
    Ik moest daar om wenen, omdat ik besefte dat ik verliefd op hem was, maar hij echt afstandig doen.
    Ik had zijn nummer, maar hij 'kreeg mijn sms'en niet'
    Een vriendin van me zegt: Negeer hem vanaf nu en vergeet hem
    Een andere vriendin zegt: Doe droog, hij zal z'n lesje wel leren
    Een vriend van me zegt: Bel hem of ga naar hem toe, vraag hem wat er is anders raakt het nooit opgelost
    Maar bellen of langsgaan zou volgens mij niet echt in een goede aard vallen bij hem, dat snap je wel als je hem kent...
    Hij is echt de vreemdste jongen ooit, ik hoor van al mijn vriendinnen: Op de chat is hij zo aardig maar in het echt zo'n eikel!
    Nou ja, bij mij omgekeerd... Dankje god --'

    Voor iedereen die zin hadden om het af te lezen, enkele goede tips voor me? Zijn jullie het eens met een van m'n vrienden?
    ( Mijn voorkeur gaat naar het droog doen >:), maar misschien ook n iet de beste oplossing ;$)

    XxX

    Ik had meteen gedacht om het hem te gaan vragen wat er eigenlijk scheelt. Maar je zegt zelf dat dat niet in goede aard zou vallen, dus misschien beter niet doen (: Droog doen vind ik zelf geen goede oplossing, dus ik zou hem gewoon laten gaan. Als hij zo doet tegen je, dan is hij het niet waard om met je om te gaan. Misschien dat als je hem gaat negeren, hij beseft dat hij je wel nodig heeft. Want dat droog doen lost ook niets op


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja en als dat niet werkt zou ik hem negeren kijken wat ie dan doet...


    Jump and touch the sky.

    Hahah, ik zou meteen droog tegen hem doen, lol.


    -

    Tranquillity schreef:
    Ik had meteen gedacht om het hem te gaan vragen wat er eigenlijk scheelt. Maar je zegt zelf dat dat niet in goede aard zou vallen, dus misschien beter niet doen (: Droog doen vind ik zelf geen goede oplossing, dus ik zou hem gewoon laten gaan. Als hij zo doet tegen je, dan is hij het niet waard om met je om te gaan. Misschien dat als je hem gaat negeren, hij beseft dat hij je wel nodig heeft. Want dat droog doen lost ook niets op

    Mijn idee: gewoon recht doorzee zeggen waarom hij zich als zo'n eikel gedraagt. Doet ie alsnog vervelend, dan uit je msn/facebook/whatever flikkeren en er gewoon niet meer mee omgaan. Verliefdheidsgevoel vervaagt snel als iemand zich als een jerkass gedraagt.


    No growth of the heart is ever a waste