• Ik meen het als iemand het weet wie gisteren in d shoutbox Alexx fake noemde, zeg het me ik ga dat kint es men gedacht zegge!!


    *He's the one.

    En dat een moderator MIJN BROER gaat zitten zielig noemen?!

    is dat niet een beetje heel erg onverantwoordt?!?!?!?!

    je moet hem niet zielig gaan noemen want dat si hij niet, hij is lief en dat kutkint is zielig en fake!!!!


    *He's the one.

    Sorry, maar wij zijn geen prive detectives om uit te zoeken wie dat deed. Als het in de shout is gebeurt kunnen we daar niets aan doen, en dit topic vind ik, om eerlijk te zijn, vrij nutteloos.
    Ik denk niet dat diegene zichzelf hier gaat aangeven. Daarnaast is hij niet gedwongen weg te gaan. Maargoed iemand beledigen is fout, maar sorry dat we er niet onze levensmissie van maken diegene op te sporen.

    @Pinklove

    heel fijn dat je mijn broertje vergelijkt met die hottie maar nee, we hebben het over mijn broertje en niet over dat stuk geilheid.

    Alexx is hier weggegaan omdat ze hem fake noemden en daar gaan ze voor boeten, persterijen horen niet op quizlet.
    Of wel soms?
    Als dat wel het geval is dan heb ik die regel toch over het hoofd gezien.
    Het is aan de mods om uit te vissen wie Alexx heeft uitgescholden.

    Gisterenavond heeft iemand dit gezegt op de shoutbox:

    Alexx en TELETUBBIESEX zijn fake!

    aangezien het gisterenavond gezegt is geweest kunnen wij dat dus niet meer achterhalen wie het zei, daarom vragen wij nu heel erg vriendelijk aan de mods om het zaakje uit te pluizen en die hater een lesje te leren!
    Danku!
    OMG!! Da is kei erg!! Dus mods!! Jullie moeten die pester bannen!


    Only losers can act the way you do

    Bomm toe nauw ik vond hem leuk en dat kint peste hem weg!!!


    *He's the one.

    Ja ik doe wel, maar ik kan niet terugkijken in de shout o.O
    Dat is kinda het probleem, anders gaf ik wel een laatste waarschuwing / ban

    Ook goed, maar kijk niet raar op als er in het vervolg nog meerdere jongens worden weggepest

    met alle respect voor de mods, maar ik vind dat ze toch tenminste moeten proberen om dat meisje op te zoeken.
    Alexx was heel gekwetst door de opmerking van haar.
    Dat dat allemaal ongestraft kan gebeuren dat snap ik niet. Kan er ook geen meldingssysteem komen op de shoutbox ofzo? Dat kan tenminste verdere pesterijen op de shoutbox voorkomen...


    Moof

    Ik vraag het hier en daar al na. [de naam van diegene] De shoutbox is nog in een heel vroeg stadium , en nog niet eens volledig af. Daarom is het meldsysteem nog niet in werking.

    Nja oké, toch bedankt voor de moeite...


    Moof

    hmmpff, ik voel me kut, dat kint peste mijn maatje weg!!!!(huil)


    *He's the one.

    Maar ehm, iedereen zegt wel dat het zo was ofzo, maar weet dan echt niemand wíe het heeft gezegt? Dat zou wel helpen dus..

    Jij gaat dat kind echt vermoorden hea als je weet wie het is O.o
    en wilt hij niet zeggen wie het was? of weet hij het niet meer?

    Ik ga eens vragen in de shoutbox!!!!

    ik wil dt kint vinden dna krigjt ze de volle laag van me!!!


    *He's the one.

    uh...wordt er niet redelijk veel spel rond gemaakt?

    het is maar een zinnetje..en.. als die Alexx (wie dat ook mag zijn) drm al zijn account verwijdert..?

    ik vind dat er redelijk wat spel rond gemaakt word..

    mja, jullie zaak :')

    Hou je bek jij, je weet nie thoe erg dat het si als je al heel je leven er voor uit gescholden word en je kent hem niet eens dus wrm zou je hem dan fake noemen. Jij moet maar mooi je montje houden wnt er komt alleen maar gezever uit!!!


    *He's the one.

    Alexx zegt dat hij het berichtje in de shoutbox een paar keer herlezen heeft gisterenavond.
    Hij was er nogal redelijk van aan gedaan en hij had niet echt gelet op de naam.

    Hij zegt dat hij zich stom voelt omdat die zich het niet kan herinneren. Wel weet hij nog wa er IN het bericht stond, maar verder weet hij de naam niet meer :S


    Moof