• Ik meen het als iemand het weet wie gisteren in d shoutbox Alexx fake noemde, zeg het me ik ga dat kint es men gedacht zegge!!


    *He's the one.

    Hmmpfffff hij moet zich niet stom voelen ik vidn dat kint wel!!!!!!!


    *He's the one.

    nou hij bewerkt wel zijn ogen met fotoshop,, maar dat betekend niet dat zijn oogjes niet mooi of fake zijn XD


    cry me a river..build a bridge.. &nd get 0vr it..

    we het hier over alexx en niet over alex evans


    I need you like a heart needs a beat

    Ja dat is wel zo van dat photoshop,
    Toen die foto werd getrokken zat er zo'n rare schijn op zijn ogen. dus hebben we dat met photoshop bewerkt.
    Was het idee van Jonas (vriend van ons)


    Moof

    Hmmpff vond je haar al Eva???


    *He's the one.

    we het hier over alexx en niet over alex evans


    Eigenlijk hebben we dié foto ook bewerkt hoor ^^
    Alexx is heus niet perfect hoor.

    (had zelfs een mini muggebeet op zijn kin :X ook bewerkt!)


    Moof

    Idd dat geloof ik maar alte graag, !!!!! dat kint weet neit wat ze gedaan heeft en daar moet ze voor boeten!!!
    dus Pinklove ik dnek wle dat jij in de geschiedenis van de shoutbox kan kijken niet???

    nee,we kunne alleen,zoals iedereen,de laatste 100 berichten zien...
    xx


    everybody needs a song.

    En dat een moderator MIJN BROER gaat zitten zielig noemen?!

    is dat niet een beetje heel erg onverantwoordt?!?!?!?!

    ik zeg gewoon dat,als ge uu laat doen door 1 iemand,die ge nie eens kent,nogal snel uu laat doen :S
    ipv het zich niet aan te trekken,gaat hij weg
    :8


    everybody needs a song.

    (...)
    ik zeg gewoon dat,als ge uu laat doen door 1 iemand,die ge nie eens kent,nogal snel uu laat doen :S
    ipv het zich niet aan te trekken,gaat hij weg
    :8


    Sorry. 'k Ga mij nu serieus moeten inhouden terwijl ik dit zo kalm mogelijk probeer uit te leggen.
    Alexx wordt de afgelopen 8(!) jaar gepest omdat hij zogezegt emo zou zijn. Nu heeft hij eindelijk vrienden gemaakt en morgen gaat hij naar een nieuwe grote school waar hij niemand kent en hij is doodsbang dat hij weer gepest gaat worden. Hij kwam naar Quizlet omdat ik zei dat sommige mensen hier kunnen uitdraaien als de meest beste vrienden die een mens ooit kan maken. Daarom kwam hij naar hier.
    Is het zijn schuld dat er in het verleden hier op deze site fakers zijn geweest? Nee! Dus waarom leidt hij dan onder het feit dat hij nu voor een faker wordt beschouwt? Gewoon omdat er voorheen al eens een nep-jongen op Quizlet zat wordt hij uitgescholden! En daar kan hij niets, maar dan ook niets aan doen. Aangezien hij hier op zijn eerste(!) dag al werd uitgescholden vind ik het niet raar dat hij is weggegaan. Die pester geeft een vreselijk slecht beeld van heel Quizlet omdat Alexx hier nieuw is en dus niet veel beter weet. Daarom is hij weggegaan! Na 8 jaar pesterijen op school kon hij de verwijten die hier naar zijn hoofd werden geslingerd, missen als kiespijn! Voor hem is het al moeilijk genoeg om zich niet aan te trekken van de kleinste dingen dus ik hoop dat iedereen die daarnet nog twijfelde aan zijn vertrek nu een grondige verklaring heeft gehad!!


    Moof

    Ik meen het nu nog meer als daarstrxs als ik dat kint te pakken krijg dan krijgt ze een volle laag!!! en meer dan vol ik zal haar eens zgegen waar het opstaat met haar praatjes!!! Alexx is niet fake en zal het ook nooit zijn! Dat kint mag al maar oppassen voor me want nu ik dit weet gaat ze er niet goed van zijn! Ik weet dat je het leest Kutkint ik voel het gwn en ik zou alles maar opbiechten, want als ik er zelf achter moet komen dan is het erger als je het zelf vertelt tegen mij. Dus laatste keer wie Alexx uitschold voor Faker bekent zich nu of anders krijg je er van langs!!!!!!


    *He's the one.

    Heb je zijn msn?

    Hmmpff vond je haar al Eva???


    nee srr


    I need you like a heart needs a beat

    Hmmpffff!!!


    *He's the one.

    kunje niet via msn aan alex vragen of hij nog weet wie dat tegen hem heeft gezegt?


    I need you like a heart needs a beat

    Heb je zijn msn?


    Het is mijn broer, msn is niet nodig. ^^

    En ik zei al 5x dat hij het niet meer herinnert, hij weet alleen nog wat er in het berichtje stond :(


    Moof