• Ik ben na lang wachten weer gaan schrijven dus ik begin ook fris met een nieuwe story.
    Ik hoop dat jullie de story leuk vinden.

    Helen, het is een krachtig woord dat maar weinig van pas komt. Als je geluk hebt overkomt het jou. Maar wat als het niet kan. Als iedereen jouw heling niet ziet gebeuren en iedereen drijft bij je weg. Wat doe je dan?

    Emilie is een 17 jarig meisje die alles voor elkaar had. Ze is bloed mooi. Heeft veel vriendinnen en een vriendje. Ze is heel erg populair op haar school. Maar dan overkomt haar iets heel ergs. Ze krijgt een ziekte waarvan ze niet kan worden genezen en alles drijft van elkaar weg. Mensen verlaten haar en ze wordt steeds eenzamer. Maar toch blijft een iemand op haar letten. Maar het is niet zomaar een iemand. Het is misschien de enige persoon die het zou lukken haar het geluk van het helen te geven. Maar zal dat genoeg zijn om compleet te genezen?


    What hurts the most


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Klinkt leuk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Chapter two


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.