• Eigenlijk vind ik het best wel grappig dat veel vegetariërs, bewust of onbewust, zelf tegen hun standpunten in gaan.
    - In marshmellows zit iets van koeien ofzo
    - Voor eieren worden ook dieren vermoord, en die kippen -ja zelfs 'scharrel' kippen- hebben een slecht leven
    - En voor melk worden vaak ook kalfjes vermoord

    EDIT; Een veganist eet dus geen eieren en drinkt geen melk, ik heb het dus vanzelfsprekend NIET over veganisten maar over VEGETARIËRS. Leer even begrijpend lezen voordat je zegt dat ik mezelf tegenspreek wil je :'D

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:15 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Daarom maak ik me daar niet druk om en vreet ik gewoon wat ik lekker vind :Y).

    Alsof het leven al niet lastig genoeg is.


    No growth of the heart is ever a waste

    Daarom ben ik ook geen vegetariër, ik kan niet zonder een stuk kipfilet of biefstuk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xD
    ik snap wat je bedoeld ;3
    maar eigenlijk maken ze toch wel weer wat goed, want ze eten maar de helf van de dingen waar dieren voor gedood zijn ;D
    en btw, ik vind vegetariers best wel slecht, want het kan het ecosysteem uit balans halen (w00t, dat waren mijn wijze woordjes voor vandaag ;D)

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:13 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Daarbij ze vermoorden ook andere dieren,zoals insceten.
    Ze vinden het allemaal zo zielig voor die dieren maar zelf slaan ze ook gewoon insecten dood.
    En er zijn er ook genoeg die vis eten,terwijl die juist erger worden gedood dan de meeste koeien en varkens.
    Eigenlijk best schijnheilig.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:15 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben geen vegetariër en ik zou dat ook niet willen zijn :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Het zijn dan eerder veganisten maar I agree
    ik vind het zoiezo bullshit om vegetariër te worden
    Wees eens eerlijk : als we nu een geen koeien meer zouden gaan eten? Hoeveel zouden er dan nog gekweekt worden? Ik denk niet zo vet veel meer!
    Alhoewel ik wel akkoord ben voor een beter leven voor de dieren
    ZO vind ik dat je eerder biologisch vlees moet bestellen , je mag er wel op wachten, maar je krijgt het voedsel van een beest die niet mishandeld is


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    waarom worden kalfjes vermoord ;o


    it's so empty living behind these castle walls

    TheBoss schreef:
    Daarom maak ik me daar niet druk om en vreet ik gewoon wat ik lekker vind :Y).

    Alsof het leven al niet lastig genoeg is.


    Agree.

    Mijn vriendin ging me vertellen hoe zielig die kippen in hokjes zijn en dat er restvlees in brood zit en weet ik veel wat.
    Ik dacht; So what? Eet 't gewoon op :')

    Zij kan nooit genieten van een broodje van de Subaway <3


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oke, je maakt een grote fout.
    Vegetariërs eten geen vlees. Veganisten eten niet wat jij opnoemt.
    Dus in principe gaan ze niet tegen hun standpunten in (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Er is ook nog een soort vegetariër die geen melk, eieren en marsmhmellows eet. Een veganist dus. ;P

    [ bericht aangepast op 9 maart 2011 - 21:14 ]


    Opgeven is geen optie.

    Mississippi schreef:
    waarom worden kalfjes vermoord ;o

    Ik weet het niet precies, maar;
    Koe is voor de kalfjes, net als moedermelk voor de baby. Dus moet de koe eerst een kalfje krijgen. En als ze niet weten wat ze met dat beest moeten doen, wordt hij maar afgeslacht.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Zoals hier al gezegd wordt, je verwart vegetariërs met veganisten (':


    Has no one told you she's not breathing?

    Mississippi schreef:
    waarom worden kalfjes vermoord ;o


    Anders drinken ze alle melk op.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nevada schreef:
    Oke, je maakt een grote fout.
    Vegetariërs eten geen vlees. Veganisten eten niet wat jij opnoemt.
    Dus in principe gaan ze niet tegen hun standpunten in (:

    Zie edit.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    TheBoss schreef:
    Daarom maak ik me daar niet druk om en vreet ik gewoon wat ik lekker vind :Y).

    Alsof het leven al niet lastig genoeg is.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.