• Gister (nou eigenlijk vanacht) heb ik die gekeken, en serieus, ik ga NOOIT meer een horror film kijken. Vreselijk gewoon. De film was wel vies enzo, maar niet heel eng, op een of andere manier. Maar na de film stond ik gewoon te shaken op mijn benen. Echt niet leuk. En het ergste is, ik keek hem in 3D :| heb de helft van de tijd die bril afgezet:Y)

    voor degene die de film hebben gezien, wat vond je ervan? (ik heb het wel over de nieuwste film, van 2010)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ik heb hem gezien. En yup, dat is echt een gore film. Blegh --' Hoeft van mij niet meer hoor..
    Die piranha's zijn súper eng, gewoon niet normaal & die film slaat eigenlijk nergens op. Waarom moeten er zulke vieze dingen in voor komen? Als ze die gore dingen hadden weggedaan dan zou het tenminste een goede film zijn geweest.. Maar ik vind er op dit moment echt niks aan ;x

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 8:56 ]


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Ik heb hem gezien. En yup, dat is echt een gore film. Blegh --' Hoeft van mij niet meer hoor..
    Die piranha's zijn súper eng, gewoon niet normaal & die film slaat eigenlijk nergens op. Waarom moeten er zulke vieze dingen in voor komen? Als ze die gore dingen hadden weggedaan dan zou het tenminste een goede film zijn geweest.. Maar ik vind er op dit moment echt niks aan ;x

    ik vind het einde ook zo flauw, denk je dat de film is afgelopen, is het toch niet:|


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, inderdaad. Ik bedoel maar: Waarom komen die ouders dan pas op het laatst? Dan zouden die mensen toch ook opgegeten worden door die ouders? Ik snap er eigenlijk ook geen reet van maar oké. Ik raad het mensen ook niet echt aan. :Y)


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    Ja, inderdaad. Ik bedoel maar: Waarom komen die ouders dan pas op het laatst? Dan zouden die mensen toch ook opgegeten worden door die ouders? Ik snap er eigenlijk ook geen reet van maar oké. Ik raad het mensen ook niet echt aan. :Y)

    met die ouders, volgens mij bedoelen ze daarmee dat niks goed is, want die grote kunnen echt hoog uit het water springen dus dan zijn die mensen op die boot allemaal dood. dat mag niet want net degene die het overleefde waren de leukste ):


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    BanZai schreef:
    (...)
    met die ouders, volgens mij bedoelen ze daarmee dat niks goed is, want die grote kunnen echt hoog uit het water springen dus dan zijn die mensen op die boot allemaal dood. dat mag niet want net degene die het overleefde waren de leukste ):

    Dat is dus ook het onlogische eraan..


    We accept the love we think we deserve.

    Ik heb hem gezien en ik vind niet dat dit zichzelf een horror kan noemen :'D

    [ bericht aangepast op 10 maart 2011 - 9:50 ]


    Olive

    Lockwood schreef:
    Ik heb hem gezien en ik vind niet dat dit zichzelf een horror kan noemen :'D

    Agree. Maar ik ben echt een zieligerd als het om horror gaat haha. -duikt weg-


    We accept the love we think we deserve.

    OHMYCHIARA schreef:
    (...)
    Agree. Maar ik ben echt een zieligerd als het om horror gaat haha. -duikt weg-


    Ik heb al veel gezien en kan al iets beter tegen zulke dingen. Ik vond de film wel grappig, maar sommige dingen waren er echt over :'D


    Olive

    Lockwood schreef:
    (...)

    Ik heb al veel gezien en kan al iets beter tegen zulke dingen. Ik vond de film wel grappig, maar sommige dingen waren er echt over :'D

    Die gore dingen mochten van mij ook best weg.. ;x


    We accept the love we think we deserve.

    ik heb hem een keer gezien in de middag(eigelijk geheel onverwacht,hij stond aan bij de vader van een vriendin van me)
    maar ik vond hem niet echt eng ofzo,ik schrok alleen even op het laatst hahaha xd


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Moet hem nog zien.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik wil hem wel zien.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Belieburx schreef:
    Ik wil hem wel zien.

    Geloof me, dat wil je niet.


    We accept the love we think we deserve.

    Belieburx schreef:
    Ik wil hem wel zien.

    nee dat wil je niet. haha
    je krijgt het spijt als je hem ziet, tenminste als je geen horrorfan bent, mijn vriendin haalde me over vandaar dat ik hem keek anders had ik hem nóóit gekeken x)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Lockwood schreef:
    Ik heb hem gezien en ik vind niet dat dit zichzelf een horror kan noemen :'D

    meen je dat?? je ziet gewoon hoe iedereen dood gaat, dan is het toch horror :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"