• Want ik moet een eindbalans maken over de boeken die ik heb gelezen, en dat boek heb ik nog niet gelezen ('A).
    En nu lees ik wel een aantal recensies op internet, maar ik wil toch even jullie mening weten. Dus;
    Wat vond je van het boek en waarom?
    Was er iets in het boek wat het lastig maakte om te lezen? Bijvoorbeeld te langdradig zijn of zijn er te veel moeilijke woorden gebruikt?

    En nou hoop ik dat er dus iemand is die het boek gelezen heeft, en anders heb ik pech(krul)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    sorry ik kan je niet helpen


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Kijk gewoon een beetje naar de taal gebruik in 1 hoofdstuk en als ze moeilijke woorden gebruiken zeg dat het lastig te lezen was, omdat er moeilijke woorden in zaten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jacksass schreef:
    Kijk gewoon een beetje naar de taal gebruik in 1 hoofdstuk en als ze moeilijke woorden gebruiken zeg dat het lastig te lezen was, omdat er moeilijke woorden in zaten.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik niet.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Jacksass schreef:
    Kijk gewoon een beetje naar de taal gebruik in 1 hoofdstuk en als ze moeilijke woorden gebruiken zeg dat het lastig te lezen was, omdat er moeilijke woorden in zaten.


    Ik was te lui om dat te doen, maar het is wel een goede tip (:
    Thank you


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.